Μαρία Τζομπανάκη: Ποζάρει πρώτη φορά με τον εγγονό της Αχιλλέα στην παραλία και γκρεμίζει το διαδίκτυο

Μια από τις πιο όμορφες στιγμές του καλοκαιριού θέλησε να μοιραστεί με τους διαδικτυακούς της φίλους η Μαρία Τζομπανάκη.

Η αγαπημένη ηθοποιός πέρασε χαλαρές ώρες δίπλα στη θάλασσα έχοντας στο πλευρό της τον πολυαγαπημένο της εγγονό, Αχιλλέα, με τον οποίο διατηρεί μια ιδιαίτερα ξεχωριστή σχέση. Όσοι γνωρίζουν τη Μαρία Τζομπανάκη αναφέρουν πως έχει μεγάλη αδυναμία στον μικρό και φροντίζει να περνά μαζί του όσο περισσότερο χρόνο μπορεί.

Σε ανάρτηση που έκανε στα social media, η ηθοποιός δημοσίευσε μια τρυφερή φωτογραφία από την παραλία, αποτυπώνοντας μια ανέμελη οικογενειακή στιγμή γεμάτη χαμόγελα και αγάπη.

Η εικόνα συγκέντρωσε αμέσως δεκάδες θετικά σχόλια από φίλους και θαυμαστές της, οι οποίοι έσπευσαν να εκφράσουν την αγάπη τους και να σχολιάσουν πόσο όμορφη είναι η σχέση που έχει αναπτύξει με τον εγγονό της.

Η Μαρία Τζομπανάκη δεν κρύβει ποτέ την αδυναμία που τρέφει για την οικογένειά της και ιδιαίτερα για τον μικρό Αχιλλέα, ο οποίος φαίνεται πως αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες πηγές χαράς στην καθημερινότητά της. Οι κοινές τους στιγμές, άλλωστε, είναι πάντα γεμάτες τρυφερότητα και ξεχωριστά συναισθήματα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ