Δημήτρης Αλεξανδρής: «Ζορίστηκα πολύ… Σκέφτομαι συχνά να γίνω ταξιτζής» (Video)

Ο Δημήτρης Αλεξανδρής μίλησε στην εκπομπή «Καλύτερα αργά» για τις σκέψεις που έχει κάνει κατά καιρούς σχετικά με το ενδεχόμενο να ακολουθήσει ένα διαφορετικό επάγγελμα, πέρα από την υποκριτική, αποκαλύπτοντας ότι έχει σκεφτεί αρκετές φορές να εργαστεί ως οδηγός ταξί ή φορτηγού.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά:«Ζορίστηκα πάρα πολύ με τον κορονοϊό. Είχα σκεφτεί να γίνω ταξιτζής, πολύ συχνά το σκέφτομαι, μου αρέσει να οδηγώ. Ήθελα να το κάνω γιατί είμαι τόσο άχρηστος που δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι άλλο – όχι ότι είναι άχρηστοι οι άνθρωποι αυτοί, εγώ δεν έχω σπουδάσει κάτι άλλο, ήταν το μόνο που θα μπορούσα να κάνω. Σκέφτηκα ότι θα είμαι τουλάχιστον ικανός σε ένα επίπεδο. Σκέφτηκα τα τελευταία χρόνια ότι θα ήμουν καλός και ως οδηγός φορτηγού, να πηγαίνω ταξίδια».

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στην πορεία του στον χώρο της υποκριτικής, τονίζοντας πως, παρότι στάθηκε τυχερός στην αρχή, δεν αισθάνεται επαγγελματικά ασφαλής:
«Ήμουν πολύ τυχερός από την αρχή της καριέρας μου, δεν σημαίνει όμως πως είμαι ασφαλής επαγγελματικά. Δεν ήθελα να γίνω ηθοποιός, αυτό προέκυψε».

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στη σχέση με τον αδελφό του, αποκαλύπτοντας στιγμές από το παρελθόν τους και τη στήριξη που έχει λάβει:
«Εγώ διάβαζα πάρα πολύ, μου έλεγε η μητέρα μου “πες κάτι στον αδελφό σου να μπει σε μια διαδικασία”. Σε αυτόν έκανα κήρυγμα για το πώς πρέπει να διαβάζει και κάποια στιγμή κατέληξε αυτό το λογύδριο που του είχα βγάλει “τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις”. Μετά από δύο χρόνια ο αδελφός μου μου έδινε χαρτζιλίκι. Ο αδελφός μου έχει στηρίξει τις επιλογές μου και νιώθω πολύ μεγάλη ασφάλεια που τον έχω», εξομολογήθηκε ο ηθοποιός.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ