Ο Σταύρος Φλώρος συνεχίζει να δίνει τη δική του δύσκολη μάχη μετά το σοβαρό ατύχημα που είχε κατά τη συμμετοχή του στο Survivor. Ο 22χρονος νοσηλεύεται σε κέντρο αποκατάστασης στο Μαϊάμι, έχοντας στο πλευρό του την οικογένεια και ανθρώπους που τον στηρίζουν καθημερινά.
Μέσα από ανάρτησή του στα social media, θέλησε να εκφράσει δημόσια την ευγνωμοσύνη του για τα αμέτρητα μηνύματα συμπαράστασης που δέχεται. Όπως ανέφερε, η αγάπη του κόσμου του δίνει δύναμη και κουράγιο να συνεχίσει με αισιοδοξία αυτή τη δύσκολη διαδρομή.

«Επιτέλους ήρθε η ώρα να κάνω αυτό το βίντεο. Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους σας γιατί πραγματικά από που έχετε είναι απίστευτο. Γίνεται χαμός, στέλνουν μηνύματα σε εμάς, στους γονείς μου, στα αδέρφια μου. Μου έχετε δώσει πάρα πολύ δύναμη και γι’ αυτό χαμογελάω τόσο πολύ. Μου έχετε δώσει πάρα πολλή αγάπη. Πάνε καλά τα πράγματα, δόξα τω Θεώ», ανέφερε μεταξύ άλλων.

Την ίδια ώρα, ο πατέρας του μίλησε στην εκπομπή «Live News» του MEGA, αποκαλύπτοντας πως ο Σταύρος έχει ήδη υποβληθεί σε μία χειρουργική επέμβαση στο δεξί του πόδι, ενώ σύντομα θα ακολουθήσει και δεύτερη. Σύμφωνα με όσα δήλωσε, η πορεία της υγείας του εξελίσσεται ομαλά και ο νεαρός παραμένει δυνατός και θετικός.
«Ο Σταύρος έχει ήδη μεταφερθεί σε κέντρο αποκατάστασης στο Μαϊάμι. Έχει ήδη πραγματοποιηθεί μία πρώτη επέμβαση στο δεξί πόδι και αναμένεται μέσα στην εβδομάδα να πραγματοποιηθεί και η επόμενη». Ενώ, πρόσθεσε: «Όλα πηγαίνουν σε μία σειρά και θα πάνε όλα καλά. Είναι ευδιάθετος και θα γίνουν όλα όπως πρέπει».










