Μαστροκώστα: Ξέσπασε σε λυγμούς η φωτογράφος στον γάμο της με τον Δέλλα – «Την τελευταία φορά που την είδα ήταν…» (Video)

Ιδιαίτερα φορτισμένη συναισθηματικά ήταν η συνέντευξη που παραχώρησε η φωτογράφος του γάμου της Γωγώς Μαστροκώστα και του Τραϊανού Δέλλα στην εκπομπή Buongiorno, λίγες ημέρες μετά την είδηση του θανάτου της αγαπημένης γυμνάστριας.

Η Sylvia Gabriel δεν κατάφερε να συγκρατήσει τα δάκρυά της μιλώντας για τη Γωγώ Μαστροκώστα, περιγράφοντας με συγκίνηση την τελευταία τους συνάντηση αλλά και τη δύναμη ψυχής που έδειχνε μέχρι το τέλος της ζωής της, παρά τη σκληρή μάχη που έδινε με τον καρκίνο.

Από την πρώτη στιγμή της απώλειας, όπως εξομολογήθηκε, αδυνατεί ακόμη να πιστέψει πως η Γωγώ δεν βρίσκεται πια στη ζωή.

«Κλαίω από την πρώτη στιγμή που μου έστειλαν μήνυμα ότι έφυγε η Γωγώ, δεν έχω σταματήσει να κλαίω. Την είχα κάθε μέρα στις προσευχές μου», είπε με λυγμούς.

Η ίδια αποκάλυψε πως είχε βιώσει και προσωπικά μια δύσκολη περιπέτεια με τον καρκίνο, γεγονός που έκανε τη σχέση τους ακόμη πιο βαθιά και ουσιαστική.

«Έχω περάσει κι εγώ καρκίνο. Ήμουν τυχερή γιατί διαγνώστηκα πολύ νωρίς και δεν έκανα ούτε χημειοθεραπείες», ανέφερε χαρακτηριστικά.Στη συνέχεια περιέγραψε την τελευταία φορά που επισκέφθηκε τη Γωγώ Μαστροκώστα, αποκαλύπτοντας πως εκείνη την περίοδο ήταν ήδη πολύ επιβαρυμένη, ενώ ο Τραϊανός Δέλλας προσπαθούσε διαρκώς να την προστατεύσει από την έκθεση και τις λοιμώξεις.

«Την τελευταία φορά που πήγα να τη δω, δεν έβλεπε πολύ κόσμο, ο Τραϊανός την προστάτευε τόσο πολύ, για να μην εκτίθεται τόσο πολύ σε μικρόβια, ήθελε να με δει. Την είδα, τότε ήταν πολύ άρρωστη. Και είχε μόνο καλά για μένα, ότι “εσύ το ξεπέρασες, μπράβο”», είπε συγκινημένη.

Ιδιαίτερη εντύπωση της είχε κάνει, όπως εξομολογήθηκε, το γεγονός ότι ακόμη και σε τόσο δύσκολη κατάσταση, η Γωγώ ενδιαφερόταν περισσότερο για τους άλλους παρά για τον εαυτό της.

«Ήταν τόσο χαρούμενη για μένα που το ξεπέρασα, ενώ αυτή ήταν άρρωστη. Αυτό το κορίτσι ήταν ένας άγγελος, το λέω και ανατριχιάζω», είπε μη μπορώντας να συγκρατήσει τη συγκίνησή της.

Η Sylvia Gabriel μίλησε με τα πιο θερμά λόγια και για τον Τραϊανό Δέλλα, περιγράφοντας τη στήριξη και την αφοσίωση που έδειξε στη σύζυγό του όλα αυτά τα χρόνια της δύσκολης μάχης.

«Ο Τραϊανός είναι για μένα η επιτομή του άντρα. Είναι ο άντρας που όλες οι γυναίκες θα θέλαμε να είχαμε δίπλα μας», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Τα λόγια της προκάλεσαν βαθιά συγκίνηση στους τηλεθεατές, καθώς αποτύπωσαν με τον πιο ανθρώπινο τρόπο την αγάπη, τη δύναμη και την αξιοπρέπεια με την οποία η Γωγώ Μαστροκώστα αντιμετώπισε μέχρι τέλους τη δύσκολη μάχη της.


 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ