Τα 92α γενέθλιά της περνά φέτος η Μάρω Κοντού μέσα σε νοσοκομειακό θάλαμο, καθώς συνεχίζει να νοσηλεύεται μετά το σοβαρό ατύχημα που είχε στο σπίτι της. Η σπουδαία ηθοποιός τραυματίστηκε ύστερα από πτώση, με αποτέλεσμα να υποστεί κάκωση στο ισχίο και κατάγματα που κάνουν την καθημερινότητά της ιδιαίτερα δύσκολη.
Παρότι η κατάσταση της υγείας της δεν προκαλεί ανησυχία για τη ζωή της, οι πόνοι και οι περιορισμοί στις κινήσεις της απαιτούν υπομονή και χρόνο για την πλήρη αποκατάσταση. Οι γιατροί παρακολουθούν στενά την πορεία της ανάρρωσής της, καθώς σε αυτή την ηλικία ακόμη και ένας σοβαρός τραυματισμός χρειάζεται ιδιαίτερη φροντίδα.

Την ίδια στιγμή, ιδιαίτερη συγκίνηση αλλά και σοκ προκαλούν σήμερα παλαιότερες δηλώσεις της αγαπημένης ηθοποιού, στις οποίες είχε μιλήσει με αφοπλιστική ειλικρίνεια για τον θάνατο και το πώς φανταζόταν το τέλος της ζωής της.
«Είμαι χορτασμένη, τα έχω ζήσει όλα και περιμένω το φινάλε μου το οποίο έχω ονειρευτεί. Θέλω σε ένα με δύο χρόνια να σταματήσω το θέατρο και να ξεκινήσω τα ταξίδια, Παρίσι, Λονδίνο, στην Αμερική που δεν έχω πάει ποτέ. Αυτό το φινάλε ονειρεύομαι, ότι θα ταξιδέψω παντού και θα έχω λεφτά να ξοδεύω. Ονειρεύομαι γιατί δεν έχω φράγκο, αλλά κάτι μπορεί να γίνει. Όταν θα γυρίσω πολύ κουρασμένη από τα ταξίδια και πέσω στο κρεβάτι, θα συμβεί κάτι και θα φύγω, θα πάω σε άλλο πλανήτη», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά.
Τα λόγια αυτά, που τότε είχαν προκαλέσει αίσθηση λόγω της ειλικρίνειας και της φιλοσοφημένης στάσης της απέναντι στη ζωή και τον θάνατο, αποκτούν σήμερα ιδιαίτερο βάρος, καθώς η μεγάλη κυρία του ελληνικού κινηματογράφου δίνει τη δική της μάχη για την αποκατάσταση της υγείας της.

Οι θαυμαστές της από όλη την Ελλάδα στέλνουν ευχές για γρήγορη ανάρρωση, ελπίζοντας σύντομα να επιστρέψει στο σπίτι της και να αφήσει πίσω αυτή τη δύσκολη περιπέτεια.










