Η Βάσω Γουλιελμάκη αποχαιρετά την πρώην πεθερά της: «Υπήρξε και μάνα και πατέρας, καλό παράδεισο γλυκιά μου»

Η είδηση του θανάτου της Βασιλικής Αλαφούζου βύθισε στη θλίψη τη Βάσω Γουλιελμάκη, η οποία θέλησε να την αποχαιρετήσει δημόσια με μία ιδιαίτερα συγκινητική ανάρτηση. Η ηθοποιός μίλησε με τρυφερότητα για την πρώην πεθερά της, περιγράφοντας τις δυσκολίες που αντιμετώπισε σε όλη τη ζωή της, τις θυσίες που έκανε για να μεγαλώσει τα παιδιά της αλλά και την αγάπη που προσέφερε απλόχερα στους ανθρώπους της.

Την είδηση της απώλειας είχε γνωστοποιήσει λίγες ημέρες νωρίτερα ο πρώην σύζυγος της ηθοποιού, Σωκράτης Αλαφούζος. Στην ανάρτησή της, η Βάσω Γουλιελμάκη αναφέρθηκε στις δύσκολες στιγμές που έζησε η εκλιπούσα, χαρακτηρίζοντάς την μια γυναίκα που «υπήρξε και μάνα και πατέρας», ενώ της ευχήθηκε «καλό παράδεισο», αποχαιρετώντας την με λόγια βαθιάς αγάπης και σεβασμού.

«Κάθομαι στο δωμάτιο του νοσοκομείου, η ανάσα της βαριά, τα πόδια και τα χέρια πρησμένα. Τα κοιτάζει ξανά και ξανά – σαν ασβέστης έγιναν λέει – πράγματι είναι τα νύχια κάτασπρα σαν ασβέστης. Αυτά τα χέρια που δούλεψαν χρόνια για να καταφέρουν να μεγαλώσουν 2 παιδιά. Αυτά τα πόδια τα μικρά ντελικάτα κι ας έχουν πρηστεί, περπάτησαν δρόμους και δρόμους μοναξιάς, πίκρας, αγωνίας. Χαρές δεν είδε πολλές η κυρία Βασιλική.

Από μικρή άρρωστη, μια ολόκληρη ζωή σχεδόν μέσα στα νοσοκομεία, χωρίς γονείς, χωρίς άντρα, χωρίς φροντίδα. Έδωσε απλόχερα στα παιδιά της όλο της το είναι, έδινε, έδινε, έδινε, χωρίς παράπονο!

Εδώ στο κρεβάτι του ογκολογικού νοσοκομείου την παρατηρώ να πίνει νερό, να προσπαθεί να δώσει κουράγιο στον εαυτό της ότι θα γίνει καλά, ότι θα γυρίσει σπίτι της. Όλα μα όλα επάνω της είναι τόσο ευγενικά, τόσο διακριτικά.

Ακόμα και τώρα στο κρεβάτι του πόνου, δεν θέλει να ενοχλήσει κανέναν. Μόνο κάνει κουράγιο ότι αύριο θα έρθει ο γιος της και όλα θα περάσουν! Αφιερωμένο σε μια γυναίκα που υπήρξε και μάνα και πατέρας! Καλό παράδεισο γλυκιά μου! Βασιλική Αλαφούζου 1937-2026», έγραψε η Βάσω Γουλιελμάκη στην ανάρτησή της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ