Μία από τις πιο ευτυχισμένες περιόδους της ζωής του διανύει ο Κωνσταντίνος Αργυρός, ο οποίος μίλησε ανοιχτά για τη νέα καθημερινότητα στο σπίτι μετά τον ερχομό της κόρης του και τα πρωτόγνωρα συναισθήματα που βιώνει ως πατέρας.

Ο δημοφιλής τραγουδιστής, σε δηλώσεις του στην εκπομπή «Breakfast@Star», δεν έκρυψε τη συγκίνησή του για το νέο κεφάλαιο που έχει ανοίξει στη ζωή του, παραδεχόμενος πως η άφιξη ενός μωρού φέρνει μαζί της τόσο αμέτρητες χαρές όσο και νέες προκλήσεις.
«Είναι νεογέννητο τώρα το μωρό. Είναι 12-13 ημερών. Μεγαλώνει η οικογένεια. Χαρά, συναισθήματα πάρα πολύ όμορφα. Δυσκολίες βέβαια, γιατί τώρα είναι ένα καινούργιο μέλος», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο ίδιος εξήγησε ότι η οικογένεια ήταν πάντοτε στο επίκεντρο της ζωής του, καθώς μεγάλωσε σε ένα σπίτι γεμάτο αγάπη και κόσμο, κάτι που επιθυμεί να δημιουργήσει και ο ίδιος.

«Έχω μεγαλώσει σε μεγάλη οικογένεια. Είμαστε τρία παιδιά κι εμείς, οπότε μου αρέσει να υπάρχει χαρά και ζωή στο σπίτι», είπε, περιγράφοντας το οικογενειακό κλίμα που τον διαμόρφωσε.
“Είμαστε μια αγαπημένη οικογένεια…”
Ιδιαίτερα τρυφερός ήταν όταν μίλησε για τη σύντροφό του και τη μητέρα του παιδιού του, εκφράζοντας δημόσια την ευγνωμοσύνη και την αγάπη του.«Είμαστε μια αγαπημένη οικογένεια. Χαίρομαι πάρα πολύ που έχω μια τόσο όμορφη και καλή γυναίκα. Προσέχουμε την οικογένειά μας. Απλά πράγματα, καθημερινά… Εκεί βρίσκεται η ουσία, στις καθημερινές στιγμές και σε μια αγκαλιά», δήλωσε.
Παρά τις αλλαγές που έφερε η πατρότητα, ο τραγουδιστής παραδέχθηκε ότι δεν αισθάνεται πως έχει αλλάξει ως άνθρωπος, αλλά ότι απλώς απολαμβάνει μια νέα, ξεχωριστή εμπειρία ζωής.

Παράλληλα, αποκάλυψε ότι αυτό το διάστημα δίνει προτεραιότητα στην οικογένειά του, πριν ξεκινήσει τον σχεδιασμό για τις επαγγελματικές του υποχρεώσεις ενόψει της νέας σεζόν.
«Τώρα έχω κάποιες τελευταίες δουλειές να τακτοποιήσω όσον αφορά την οικογένεια και στη συνέχεια θα ξεκινήσουμε τα ραντεβού και τις συζητήσεις για το τι θέλουμε να κάνουμε τη νέα χρονιά», ανέφερε.
Ο Κωνσταντίνος Αργυρός σχολίασε επίσης την απόφαση του Αντώνη Ρέμου να απέχει από τις νυχτερινές εμφανίσεις την επόμενη σεζόν, εκφράζοντας τον σεβασμό του προς την επιλογή του συναδέλφου του.
«Ο καθένας λειτουργεί όπως νιώθει. Κάποιες φορές ο καλλιτέχνης χρειάζεται να αποστασιοποιηθεί λίγο για να δει τι πραγματικά τον εκφράζει. Χαίρομαι για τον Αντώνη, γιατί είναι ένας από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες στην Ελλάδα και πιστεύω ότι θα επιστρέψει ακόμα πιο δυνατός», τόνισε.Προς το παρόν, πάντως, το ενδιαφέρον του γνωστού τραγουδιστή είναι στραμμένο κυρίως στο σπίτι και στη νέα του οικογένεια, με την πατρότητα να του χαρίζει στιγμές που, όπως φαίνεται, ξεπερνούν κάθε επαγγελματική επιτυχία.










