Τις πρώτες της σκέψεις για το αιφνιδιαστικό τέλος της συνεργασίας της Φαίης Σκορδά με το MEGA μοιράστηκε η Κατερίνα Καινούργιου μέσα από την εκπομπή της. Η παρουσιάστρια του Alpha παραδέχθηκε πως η συγκεκριμένη εξέλιξη την προβλημάτισε έντονα, εξηγώντας ότι στον χώρο της τηλεόρασης κανείς δεν μπορεί να αισθάνεται απόλυτα ασφαλής.
«Στην αρχή ταραχτήκαμε όλοι, γιατί νομίζαμε ότι κόβεται ολόκληρη η ζώνη. Μετά όμως ανακουφιστήκαμε ότι θα υπάρξει μία άλλη εκπομπή στο 10:00-13:00 με μία άλλη ομάδα, ότι τουλάχιστον οι δημοσιογράφοι, οι τεχνικοί και η ζώνη θα συνεχίσουν να υπάρχουν», είπε αρχικά η Κατερίνα Καινούργιου στην έναρξη της συζήτησης.
«Οι συνάδελφοι μπροστά από τις κάμερες είναι πολύ αξιόλογοι και δεν θεωρώ ότι θα υπάρξει κάποιος που θα μείνει εκτός, μόνο εάν το επιλέξει ο ίδιος. Κάποιοι μπορεί να μείνουν και στο MEGA και να απορροφηθούν σε άλλα projects, δεν το ξέρουμε αυτό», σημείωσε χαρακτηριστικά.
«Στην αρχή και στεναχωρήθηκα και θορυβήθηκα, λέω δηλαδή αυτό που έχει συμβεί στη Φαίη, του χρόνου μπορεί να συμβεί σε μένα, σε έναν χρόνο στον άλλον… Μετά, βέβαια, κατανοώ ότι δεν κόβεται η ζώνη, οπότε λέω ότι είναι πολύ σημαντικό ότι οι άνθρωποι θα συνεχίσουν να έχουνε τη δουλειά τους. Και μιλάμε για πρόσωπα, όσοι είναι μπροστά, πολύ αξιόλογα και πολύ μεγάλα brand αυτή τη στιγμή, που δεν υπάρχει περίπτωση να μείνουνε εκτός, εκτός αν κάποιος από αυτούς θελήσει για έναν χρόνο, ας πούμε “εγώ θέλω να μείνω εκτός για να δω τι θα κάνω”», παρατήρησε στη συνέχεια της κουβέντας η Κατερίνα Καινούργιου.
«Εγώ αυτό που εύχομαι -δεν ξέρω, μου φάνηκε λίγο τελευταία στιγμή- να τους είχανε κάνει μια κουβέντα λίγο νωρίτερα για να ξέρουν και εκείνοι τα επόμενά τους βήματα. Και για τους πίσω -οι πίσω θα απορροφηθούν- και για τους μπροστά. Ξέρεις, ένας παρουσιαστής αν του πουν πιο νωρίς ότι τα πράγματα δεν είναι πολύ καλά, κοίτα τι θα κάνεις, θα κάνει τα ραντεβού του, θα συζητήσει, θα δει τι θα κάνει και για τα οικονομικά του», κατέληξε στην τοποθέτησή της για τη Φαίη Σκορδά η Κατερίνα Καινούργιου.










