Συμβαίνει τώρα! Στα δικαστήρια με τον κουμπάρο του ο Μάρκος Σεφερλής: “Ο αδελφικός μου φίλος μου έκλεψε 350.000 ευρώ” (video)

Στα δικαστήρια βρέθηκε το πρωί της Παρασκευής ο Μάρκος Σεφερλής, καθώς συνεχίζεται η πολύκροτη δικαστική διαμάχη με τον επί χρόνια στενό συνεργάτη και κουμπάρο του, τον οποίο κατηγορεί για υπεξαίρεση 350.000 ευρώ. Ο δημοφιλής ηθοποιός και σκηνοθέτης μίλησε στην κάμερα της εκπομπής Super Κατερίνα, περιγράφοντας τόσο τις τελευταίες εξελίξεις στην υπόθεση όσο και τη συναισθηματική φόρτιση που του έχει προκαλέσει η ρήξη με έναν άνθρωπο με τον οποίο τον συνέδεαν 45 χρόνια φιλίας.

Ειδικότερα, ο Μάρκος Σεφερλής δήλωσε χαρακτηριστικά: «Είμαστε στο τελικό στάδιο και περιμένουμε την απόφαση του δικαστηρίου. Ήδη πρωτοβάθμια τον έχει καταδικάσει σε πέντε χρόνια κάθειρξη και όχι απλά φυλάκιση, κάθειρξη, που σημαίνει ότι, αν μείνει η ποινή ίδια, πάει κατευθείαν φυλακή. Αν μειωθεί, πληρώνει τη φυλακή. Μετά ακολουθεί το αστικό δικαστήριο το οποίο περιμένει την απόφαση αυτού του δικαστηρίου, όπου εκεί ζητώ πάλι τα χρήματά μου».

Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Ήταν μια φιλία πολύ μεγάλη, 45 χρόνων, μια κουμπαριά, αλλά τι να κάνουμε, συμβαίνουν κι αυτά. Εγώ έχω εμπιστοσύνη στους ανθρώπους, τους αγαπάω και πιστεύω στη φιλία, τη σέβομαι. Κάποιοι όμως την προδίδουν και συμπεριφέρονται με τρόπο διαφορετικό που πληγώνει τους ανθρώπους».

Κλείνοντας, ο Μάρκος Σεφερλής τόνισε: «Πιο πολύ με έχει πληγώσει όλη αυτή η ιστορία λόγω της μεγάλης φιλίας που είχαμε με τον άνθρωπο αυτόν και της κουμπαριάς, παρά το μεγάλο ποσό που μου έχει υπεξαιρέσει. Από εκεί και πέρα, εδώ είμαστε να δούμε το αποτέλεσμα, να δούμε την απόφαση και θα ξαναμιλήσουμε».


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ