Κι όμως το είπε! Η απάντηση του Αλεξάνδρου στη δήλωση της Ελληνίδου – Αυτος ειναι ο λόγος που “δεν θα τον άφηνε μόνο του με άντρα”

Καλεσμένος στην εκπομπή «Καλύτερα δεν γίνεται» βρέθηκε ο Δημήτρης Αλεξάνδρου, όπου μίλησε τόσο για την προσωπική του ζωή και τη σχέση του με τη Ρία Ελληνίδου, όσο και για την τηλεοπτική του πορεία, τον γιο του Πάρη και τα σχόλια που δέχεται κατά καιρούς.

Ανάμεσα στα θέματα που συζητήθηκαν ήταν και η πρόσφατη δήλωση της Ρίας Ελληνίδου στα MAD VMA, όταν είχε πει πως «με άντρα δεν θα άφηνα μόνο του τον σύντροφό μου», προκαλώντας έντονες αντιδράσεις και πολλά σχόλια στα social media.

Ο Δημήτρης Αλεξάνδρου ξεκαθάρισε ότι γνωρίζει πολύ καλά τι εννοούσε η σύντροφός του και πως η δήλωσή της παρερμηνεύτηκε.

«Επειδή εγώ το ξέρω με τον τρόπο που το είπε, είναι ότι σου λέει ότι “ξέρεις, οι άντρες είναι πολύ πιο εκδηλωτικοί στο κομμάτι αυτό του θαυμασμού”. Επειδή το ξέρω, καταλαβαίνω. Απλά ήταν πολύ ωραίο και πικάντικο για τα sites. Οπότε, ναι, τα καταλαβαίνεις…».

Η δήλωση της Ρίας Ελληνίδου που έγινε viral

Υπενθυμίζεται ότι η τραγουδίστρια είχε ερωτηθεί με ποια Ελληνίδα celebrity δεν θα άφηνε ποτέ μόνο τον σύντροφό της και είχε απαντήσει με χιούμορ:

«Μου βάζεις δύσκολα. Με ποια Ελληνίδα celebrity δε θα άφηνα μόνο του τον σύντροφό μου; Να πω κάτι λίγο πιπεράτο; Αλλά δε θα σου δώσω απάντηση. Με άντρα δε θα τον άφηνα, όχι με γυναίκα. Οι άντρες την πέφτουν περισσότερο από τις γυναίκες, είναι πιο επικίνδυνοι. Με τα κορίτσια λες, είμαι εκεί, ρίχνω ένα μάτι από μακριά, με τα αγόρια ποτέ δε ξέρεις τι γίνεται».

Ο Δημήτρης Αλεξάνδρου μίλησε και για τη σχέση της Ρίας Ελληνίδου με τον γιο του, Πάρη, τονίζοντας πως νιώθει απόλυτη εμπιστοσύνη απέναντί της.

«Προφανώς οι ισορροπίες είναι πολλά πράγματα, δεν είναι εύκολο… Έτσι όπως το εισπράττει και το βλέπω, μου είναι πάρα πολύ όμορφο, πολύ υποστηρικτικό, πολύ σημαντικό και, τι να σου πω, δεν φοβάμαι να είναι με το παιδί μου».

Παράλληλα, αναφέρθηκε και στον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται με την πρώην σύντροφό του τον χωρισμό τους απέναντι στον μικρό Πάρη.

«Δεν έχουμε εξηγήσει στο παιδί τον χωρισμό μας. Ούτε σε μένα ούτε στη μητέρα του έκανε αυτή τη συζήτηση. Είμαστε καλά και επειδή από πάντα υπήρχε λίγο το κομμάτι της απόστασης, του κούμπωσε πολύ φυσιολογικά. Ίσως όταν μεγαλώσει να μας πει κάτι περισσότερο».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ