Τις πιο όμορφες στιγμές της νέας τους καθημερινότητας ως γονείς απολαμβάνουν η Μαριαλένα Ρουμελιώτη και ο Σάκης Κατσούλης. Το ζευγάρι, που πριν από περίπου τρεις εβδομάδες υποδέχτηκε τον πρώτο του γιο, ζει μια από τις πιο ξεχωριστές περιόδους της ζωής του, με κάθε μικρό ορόσημο να αποκτά ιδιαίτερη σημασία.
Η πρώην παίκτρια του Survivor μοιράζεται συχνά στιγμές από τη μητρότητα μέσα από τα social media και το Σάββατο 27 Ιουνίου αποκάλυψε πως ο μικρός έκανε την πρώτη του βόλτα εκτός σπιτιού, αφού προηγουμένως έλαβε τη λεγόμενη «μισή ευχή».
«Εχθές γίναμε 20 ημερών και πήραμε τη μισή ευχή και σήμερα είπαμε να βγούμε την πρώτη μας βόλτα», έγραψε η Μαριαλένα Ρουμελιώτη σε Instagram Story, δημοσιεύοντας μια φωτογραφία μέσα από το αυτοκίνητο, όπου κρατά στην αγκαλιά της τον νεογέννητο γιο της.

Τι είναι η «μισή ευχή»
Η «μισή ευχή» αποτελεί μια από τις πρώτες ευχές της Ορθόδοξης Εκκλησίας για τη μητέρα και το νεογέννητο. Ανήκει στις προβαπτισματικές ακολουθίες του Μικρού Ευχολογίου και προηγείται του σαραντισμού.
Σύμφωνα με την εκκλησιαστική παράδοση:
η πρώτη ευχή διαβάζεται αμέσως μετά τη γέννηση του παιδιού,
ακολουθεί η ευχή που σχετίζεται με την ονοματοδοσία,
ενώ στις 40 ημέρες πραγματοποιείται ο εκκλησιασμός (σαραντισμός) της μητέρας και του βρέφους.
Για τη Μαριαλένα Ρουμελιώτη και τον Σάκη Κατσούλη, αυτή η περίοδος είναι γεμάτη νέες εμπειρίες και πρωτόγνωρα συναισθήματα. Ο ερχομός του γιου τους έχει αλλάξει την καθημερινότητά τους, με το ζευγάρι να απολαμβάνει κάθε στιγμή της νέας οικογενειακής του ζωής και να μοιράζεται κατά διαστήματα μικρές, τρυφερές στιγμές με τους διαδικτυακούς του φίλους.









