Η είδηση του θανάτου της Γωγώς Μαστροκώστα σε ηλικία 56 ετών βύθισε στο πένθος τον καλλιτεχνικό κόσμο και όσους την αγάπησαν. Η γνωστή γυμνάστρια και επιχειρηματίας έφυγε από τη ζωή έπειτα από σοβαρή περιπέτεια υγείας, ενώ η τελευταία τηλεοπτική της εμφάνιση πραγματοποιήθηκε πριν από τέσσερα χρόνια στην εκπομπή «Το Πρωινό» του ΑΝΤ1. Τότε, με αφορμή τον θάνατο της Φώφης Γεννηματά, είχε μιλήσει με ειλικρίνεια για τη δική της μάχη με τον καρκίνο, συγκινώντας το πανελλήνιο.

Η εξομολόγηση που σήμερα αποκτά άλλη βαρύτητα
Η Γωγώ Μαστροκώστα είχε επιλέξει να μιλήσει δημόσια για τις δύσκολες στιγμές που βίωσε μετά τη διάγνωση με καρκίνο του μαστού το 2010, λίγες μόλις ημέρες μετά τη γέννηση της κόρης της, Βικτώριας. Μέσα από τη συνέντευξή της είχε αποκαλύψει πως ποτέ δεν ένιωσε «ηρωίδα», αλλά ένας άνθρωπος που στάθηκε τυχερός και είχε δίπλα του τους σωστούς ανθρώπους. «Σε όσους μου λένε ότι είμαι μαχήτρια, τους λέω ότι απλά ήμουν τυχερή», είχε αναφέρει χαρακτηριστικά, τονίζοντας τη σημασία της ψυχολογικής στήριξης και της θετικής στάσης απέναντι στις δυσκολίες της ζωής. Μάλιστα την ώρα της συνέντευξης και συγκεκριμένα την στιγμή που μιλούσε για την Φώφη Γεννηματά έπεσε το σκουλαρίκι από το αυτί της με αποτέλεσμα να παγώσει όλο το στούντιο.

Το μήνυμα ζωής που άφησε πίσω της
Μετά τη δική της περιπέτεια υγείας, η Γωγώ Μαστροκώστα έγινε μία από τις πιο δυνατές φωνές υπέρ της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης. Μέσα από δημόσιες παρεμβάσεις αλλά και προσωπικές συζητήσεις με γυναίκες που αντιμετώπιζαν παρόμοιες δυσκολίες, προσπαθούσε να μεταδώσει αισιοδοξία και δύναμη. Σήμερα, λίγες ημέρες μετά την απώλειά της, τα λόγια της αποκτούν ιδιαίτερη σημασία, καθώς υπενθυμίζουν τη δύναμη της ελπίδας, της πίστης και της ευγνωμοσύνης απέναντι στη ζωή.










