Αβραμόπουλος: H πρώτη αντίδραση της πρώην συζύγου του μετά το ένταλμα σύλληψης

Σοκ και δέος επικρατεί τα τελευταία εικοσιτετράωρα μετά την καταιγιστική είδηση για το ένταλμα σύλληψης που αφορά τον κορυφαίο Έλληνα πολιτικό και πρώην Υπουργό, Δημήτρη Αβραμόπουλο. Οι εξελίξεις τρέχουν με ρυθμό πολυβόλου, με το όνομά του να βρίσκεται στο επίκεντρο της εγχώριας επικαιρότητας και τα δημοσιογραφικά γραφεία να έχουν πάρει κυριολεκτικά φωτιά. Όπως είναι φυσικό, το ενδιαφέρον όλων έχει στραφεί στην πρώην σύζυγό του, η οποία δέχεται ένα πρωτοφανές μπαράζ τηλεφωνημάτων από τηλεοπτικές εκπομπές, δημοσιογράφους και πολιτικούς συντάκτες, που της ζητούν επίμονα μια δήλωση, μια αντίδραση, μια τοποθέτηση για το νομικό θρίλερ που εκτυλίσσεται.

«Τον λόγο έχουν οι Αρχές» – Η στάση-οχύρωμα της πρώην συζύγου

Παρά την τεράστια πίεση που δέχεται, η ίδια επιλέγει να κρατήσει μια απόλυτα αξιοπρεπή και σταθερή στάση, αρνούμενη να μπει στο παιχνίδι των δημόσιων τοποθετήσεων. Σύμφωνα με πληροφορίες από το στενό της περιβάλλον, έχει αποφασίσει να τηρήσει σιγή ιχθύος.Η ίδια ξεκαθαρίζει στους δικούς της ανθρώπους πως δεν πρόκειται να κάνει καμία δήλωση, καθώς θεωρεί ότι οι στιγμές είναι εξαιρετικά κρίσιμες και το μόνο που μετράει αυτή τη στιγμή είναι η θεσμική διαδικασία. «Τον λόγο έχουν αποκλειστικά οι Αρχές», είναι το μήνυμα που εκπέμπει η πλευρά της, δείχνοντας εμπιστοσύνη στη Δικαιοσύνη.

Ξεσπά ο πρώην Υπουργός: «Όλη αυτή η ιστορία είναι μια μπούρδα – Δεν απολογούμαι σε κανέναν!»

Η απάντηση, πάντως, του ίδιου του Δημήτρη Αβραμόπουλου ήρθε σε εξαιρετικά υψηλούς τόνους, με τον ίδιο να εμφανίζεται άκρως επιθετικός και αποφασισμένος. Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, χαρακτήρισε όλο αυτό το θρίλερ με το ένταλμα των βελγικών αρχών για το περιβόητο Qatar Gate ως μια «απόλυτη μπούρδα», ξεκαθαρίζοντας ότι το ένταλμα σύλληψης είναι νομικά άκυρο και ότι ο ίδιος δεν κλήθηκε ποτέ επισήμως από τη βελγική δικαιοσύνη παρά μόνο από κάποιους αστυνομικούς. «Δεν φοβάμαι τίποτα και δεν απολογούμαι σε κανέναν κερατά!» δήλωσε χαρακτηριστικά, φανερά εξοργισμένος. Ο πρώην Επίτροπος ξεκαθάρισε το τοπίο γύρω από τη συμμετοχή του στον οργανισμό Fighting Impunity του Αντόνιο Παντσέρι, τονίζοντας πως δεν πήρε ποτέ καμία μίζα. Αντίθετα, εξήγησε πως είχε λάβει επίσημη έγκριση από την Επιτροπή Ηθικής της Κομισιόν για να συμμετέχει ως τιμητικό μέλος και πως τα 5.000 ευρώ που εισέπραττε μηνιαίως (τα οποία καθαρά ήταν 3.500 ευρώ) δηλώνονταν και φορολογούνταν κανονικά στην Ελλάδα. «Είναι δυνατόν να υπάρχει μίζα που να δηλώνεται στην εφορία;» αναρωτήθηκε με νόημα, ρίχνοντας το γάντι σε όσους τον κατηγορούν.


 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ