Δημήτρης Αβραμόπουλος: Ξεσπά πρώτη φορά για το ένταλμα σύλληψης-«Δεν θα απολογηθώ σε κανένα» (Video)

Τη δική του απάντηση έδωσε ο Δημήτρης Αβραμόπουλος σχετικά με την εμπλοκή του ονόματός του στην υπόθεση του Qatargate και το ένταλμα σύλληψης που εκδόθηκε σε βάρος του από τις βελγικές Αρχές, αρνούμενος κατηγορηματικά οποιαδήποτε παράνομη ενέργεια.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο πρώην Επίτροπος της ΕΕ χαρακτήρισε την υπόθεση «μπούρδα», υποστηρίζοντας ότι δεν υπάρχει καμία νομική βάση εις βάρος του και ότι το ένταλμα είναι «άκυρο με τον τρόπο που έγινε».

«Όλη αυτή η ιστορία είναι μια μπούρδα. Δεν με κάλεσε η βελγική δικαιοσύνη αλλά κάποιοι αστυνομικοί», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Αναφερόμενος στη συνεργασία του με τον οργανισμό Fighting Impunity του Αντόνιο Παντσέρι, εξήγησε ότι είχε ζητήσει προηγουμένως έγκριση από τα αρμόδια όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

«Ρώτησα τότε “μπορώ και να πληρώνομαι;” Και λένε “βεβαίως και μπορείτε να πληρώνεστε”. Και παίρνω την άδεια. Εγώ συμμετείχα ως τιμητικό μέλος και έπαιρνα 5.000 ευρώ τον μήνα, τα οποία τα δήλωνα. Φορολογούμαι στην Ελλάδα. Είναι δυνατόν να υπάρχει μίζα;»

Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος υποστήριξε ότι η υπόθεση είχε ήδη εξεταστεί πριν από δύο χρόνια και ότι είχαν δοθεί όλες οι απαραίτητες εξηγήσεις στις ευρωπαϊκές αρχές.

«Αυτό είχε διερευνηθεί, το είχαμε συζητήσει και είχαν δοθεί απαντήσεις από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, που έλεγε “πολύ καλά τα έκανε ο κ. Αβραμόπουλος”».

Παράλληλα διευκρίνισε ότι τα χρήματα που έλαβε ήταν μικρότερα από όσα αρχικά αναφέρθηκαν.«Και δεν ήταν καν 5.000 ευρώ αλλά 3.500, που έπαιρνα για έναν χρόνο».

Σχετικά με το ένταλμα σύλληψης, σημείωσε:«Εγώ εμπιστεύομαι την ελληνική δικαιοσύνη και ζητώ να αρθεί η ασυλία μου. Στην ουσία το ένταλμα είναι άκυρο με τον τρόπο που έγινε».Ο ίδιος απέδωσε την επανεμφάνιση της υπόθεσης σε λανθασμένους χειρισμούς αστυνομικών αρχών στο Βέλγιο, λέγοντας:

«Υπάρχει σκοπιμότητα από κάποιους αστυνομικούς, γιατί, για να γλιτώσουν από το γεγονός πως δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους, είπαν να διευρύνουν την έρευνα».Σε ιδιαίτερα έντονο ύφος, ο πρώην υπουργός ξεκαθάρισε ότι δεν αισθάνεται πως έχει να δώσει εξηγήσεις για τα χρήματα που έλαβε και δήλωσε:

«Δεν τίθεται πολιτικό θέμα για μένα. Δεν θα απολογηθώ σε κανέναν κερατά».Τέλος, ερωτηθείς για το πολιτικό του μέλλον, άφησε ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα για τις επόμενες εκλογές, τονίζοντας ωστόσο ότι παραμένει στη Νέα Δημοκρατία.«Έχω κόμμα και στο μέλλον θα είμαι με τη ΝΔ, στηρίζοντας την παράταξη».


 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ