Λίγες ώρες πριν από τον κρίσιμο ημιτελικό του Olympiacos B.C. απέναντι στη Fenerbahçe Beko στο Final Four της EuroLeague, η Δόμνα Μιχαηλίδου θέλησε να εκφράσει δημόσια τη στήριξή της στην ομάδα του Πειραιά. Η υπουργός δημοσίευσε βίντεο στα social media φορώντας φανέλα του Ολυμπιακού και στέλνοντας το δικό της αισιόδοξο μήνυμα ενόψει της μεγάλης αναμέτρησης.
Με εμφανή ενθουσιασμό και μπασκετική διάθεση, η Δόμνα Μιχαηλίδου εμφανίστηκε σε βίντεο στα social media ντυμένη στα ερυθρόλευκα, δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «Θα τους διαλύσουμε». Στη λεζάντα της ανάρτησής της έγραψε: «Πάμε για το 4ο», δείχνοντας την πίστη της πως ο Ολυμπιακός μπορεί να κατακτήσει ακόμη μία ευρωπαϊκή κορυφή στη διοργάνωση της EuroLeague.
Η υπουργός δεν έχει κρύψει ποτέ την αγάπη της για τον Ολυμπιακό, καθώς στο παρελθόν έχει δηλώσει δημόσια πως είναι «Ολυμπιακός μέχρι το κόκκαλο». Μάλιστα, συχνά δίνει το «παρών» σε σημαντικούς αγώνες της ομάδας τόσο στο ποδόσφαιρο όσο και στο μπάσκετ.
Το κλίμα ενόψει του Final Four παραμένει ιδιαίτερα φορτισμένο για τους φιλάθλους του Ολυμπιακού, που ζουν με αγωνία και πάθος την ευρωπαϊκή πρόκληση, ελπίζοντας πως η ομάδα θα φτάσει μέχρι την κατάκτηση του τροπαίου.









