Μια απρόσμενη περιπέτεια με την υγεία της αποκάλυψε το πρωί της Τετάρτης η Ανθή Βούλγαρη μέσα από την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega», περιγράφοντας τις δύσκολες ώρες που βίωσε όταν παρουσίασε έντονη αλλεργική αντίδραση.
Η δημοσιογράφος εξήγησε πως όλα ξεκίνησαν λίγο μετά την αποχώρησή της από την εκπομπή, όταν παρατήρησε ότι εμφανίστηκαν εξανθήματα σε όλο της το σώμα. Όπως ανέφερε, ανησύχησε αμέσως ότι μπορεί να πρόκειται για σοβαρή αλλεργική αντίδραση και ξεκίνησε έναν αγώνα δρόμου προκειμένου να βρει γιατρό να την εξετάσει.

«Κάτι με πείραξε χθες. Κάτι με τσίμπησε, κάτι έφαγα… Βγάζω σπυράκια σε όλο μου το σώμα και σκέφτομαι ότι έπαθα αλλεργικό σοκ. Έγινε χθες το μεσημέρι που έφυγα από εδώ. Κλειστά όλα τα ιδιωτικά ιατρεία και είπα να πάω στο κέντρο υγείας Κορωπίου. Μου είπαν ότι έχουν έναν γενικό ιατρό, μου είπαν ότι χρειάζομαι δερματολόγο. Τι να μου κάνει ο γενικός ιατρός;…» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια περιέγραψε την ταλαιπωρία που ακολούθησε μέχρι να βρει εξειδικευμένη ιατρική βοήθεια.
«Πήγα στο Συγγρός, έκανα 40 λεπτά να φτάσω, αν είχα κάτι χειρότερο θα έμενα στο δρόμο. Φτάνω και απ’ έξω ήταν 30 άτομα. Είχα πάει 6. Τελικά βρήκα έναν γιατρό στη Νέα Σμύρνη και πήγα…».

Τελικά, μετά τις απαραίτητες εξετάσεις, διαπιστώθηκε πως επρόκειτο για αλλεργική αντίδραση, χωρίς ωστόσο να έχει εξακριβωθεί με βεβαιότητα τι ακριβώς την προκάλεσε.
«Τελικά έχω πάθει αλλεργία σε κάτι. Έχει πέσει το ανοσοποιητικό μου σύστημα… Μου σύστησαν να κάτσω σπίτι μια εβδομάδα. Έφαγα και αβγά και φράουλες και σοκολάτα… Λες να με τσίμπησε καμία αράχνη;» είπε με χιούμορ, προσπαθώντας να ελαφρύνει το κλίμα.
Η Ανθή Βούλγαρη στάθηκε ιδιαίτερα και στις δυσκολίες που αντιμετώπισε στην προσπάθειά της να βρει άμεσα ιατρική φροντίδα, τονίζοντας ότι το ζήτημα δεν αφορά μόνο τη δική της περίπτωση.

«Το θέμα δεν είμαι εγώ, το θέμα είναι ότι δεν γίνεται να μην υπάρχει ένα νοσοκομείο κανονικό και να τρέχεις από κέντρο υγείας σε κέντρο υγείας», υπογράμμισε, θέλοντας να αναδείξει τις ελλείψεις που, όπως είπε, ταλαιπωρούν καθημερινά πολλούς πολίτες.
Πλέον η δημοσιογράφος ακολουθεί τις οδηγίες των γιατρών και ξεκουράζεται, με την κατάσταση της υγείας της να μην εμπνέει ανησυχία.










