Δύσκολες και ιδιαίτερα φορτισμένες στιγμές περνά η Γωγώ Μαστροκώστα, με ανθρώπους από το στενό της περιβάλλον να βρίσκονται συνεχώς στο πλευρό της, ελπίζοντας πως θα καταφέρει για ακόμη μία φορά να βγει νικήτρια από τη μεγάλη μάχη που δίνει με την υγεία της.
Η αγαπημένη παρουσιάστρια και fitness expert νοσηλεύεται στον Ευαγγελισμό, με τις ώρες να χαρακτηρίζονται ιδιαίτερα κρίσιμες, προκαλώντας βαθιά ανησυχία σε όσους την αγαπούν και τη γνωρίζουν προσωπικά.

Ανάμεσα σε εκείνους που δεν κρύβουν τη συγκίνησή τους είναι και η κουμπάρα της, Ελένη Παλυβού – Μπούση, η οποία μίλησε στο TLIFE με λόγια που «ραγίζουν» καρδιές. Η ίδια, βαθιά συγκλονισμένη από τη δύσκολη δοκιμασία που περνά η φίλη της, εξομολογήθηκε πως πλέον όλοι κρατιούνται από την πίστη και την ελπίδα για ένα θαύμα.
Η ιδρύτρια του Hippocratic Cancer Research Foundation, έχοντας ζήσει στο παρελθόν τη δική της οικογενειακή αγωνία με τη σοβαρή περιπέτεια υγείας της μητέρας της, πιστεύει βαθιά πως ακόμη και στις πιο δύσκολες στιγμές μπορεί να υπάρξει ανατροπή. Και αυτή ακριβώς την ελπίδα κρατά τώρα και για τη Γωγώ Μαστροκώστα.
Με φωνή «σπασμένη» από τη συγκίνηση, η Ελένη Παλυβού – Μπούση ανέφερε χαρακτηριστικά: «Είναι κάτι που με έχει πικράνει πάρα πολύ γιατί είναι κουμπάρα μου… να τώρα θα κλάψω…».

Στη συνέχεια μίλησε με τεράστια αγάπη για τη φίλη της αλλά και για τον σύζυγό της, Τραϊανός Δέλλας, περιγράφοντας ένα ζευγάρι δεμένο όσο λίγα:
«Την αγαπώ πάρα πολύ. Είναι ένας πολύ εξαιρετικός άνθρωπος, όπως και ο κουμπάρος μου. Δύο παιδιά που πραγματικά ο ένας αγαπάει τον άλλον πάρα πολύ και δεν τους άξιζε μια τέτοια τύχη. Ποιοι είμαστε εμείς όμως να δικάσουμε του Θεού τα σχέδια;.Το μόνο που της εύχομαι είναι να κάνει ένα θαύμα ο Θεός, όπως έκανε και στη μαμά μου και όπως έχει κάνει και σε πολλούς ανθρώπους και την κάνει γερή και δυνατή. Γιατί ειλικρινά της αξίζει», είπε χαρακτηριστικά.










