Μάρω Κοντού: H ανακοίνωση των γιατρών πάγωσε τον ανιψιό της – “Η αποκατάσταση θα χρειαστεί χρόνο και αν…”

Σε θρίλερ για γερά νεύρα εξελίσσεται η κατάσταση της υγείας της Μάρως Κοντού, η οποία συμπληρώνει ήδη οκτώ ημέρες νοσηλείας στο νοσοκομείο «Αττικόν». Η σπουδαία κυρία του ελληνικού κινηματογράφου μεταφέρθηκε εσπευσμένα εκεί με ασθενοφόρο τη Δευτέρα 15 Ιουνίου, μετά από μια σοβαρή πτώση που είχε μέσα στο σπίτι της, η οποία της προκάλεσε τραυματισμό στο ισχίο.Η είδηση, που μεταδόθηκε από την εκπομπή «Super Κατερίνα», έχει προκαλέσει έντονη ανησυχία στον καλλιτεχνικό κόσμο, καθώς η αγαπημένη πρωταγωνίστρια παραμένει υπό στενή ιατρική παρακολούθηση χωρίς να έχει γίνει γνωστό το πότε θα πάρει εξιτήριο.

Νοσηλεία στο Καρδιολογικό και το ιατρικό απόρρητο

Παρά το γεγονός ότι το ατύχημα αφορούσε ορθοπεδικό πρόβλημα, προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση το γεγονός ότι η Μάρω Κοντού νοσηλεύεται σε θάλαμο του Καρδιολογικού Τμήματος και όχι σε κοινή πτέρυγα. Οι θεράποντες ιατροί παρακολουθούν παράλληλα και ορισμένα επιπλέον ζητήματα που αφορούν την υγεία της, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι η ανάρρωσή της θα κυλήσει ομαλά και χωρίς επιπλοκές.Μέχρι στιγμής, οι γιατροί έχουν αποφύγει το χειρουργείο στο ισχίο, επιλέγοντας μια πιο συντηρητική αντιμετώπιση. Η αποκατάσταση ωστόσο αναμένεται να είναι σταδιακή και θα απαιτήσει αρκετό χρόνο, ενώ οι λεπτομέρειες της κατάστασής της κρατούνται ως επτασφράγιστο μυστικό λόγω του ιατρικού απορρήτου. Στο πλευρό της από την πρώτη στιγμή βρίσκεται ο αγαπημένος της ανιψιός, ο οποίος δεν έχει φύγει λεπτό από κοντά της.

Γενέθλια στο κρεβάτι του νοσοκομείου για τα 92 της χρόνια

Αυτές οι ημέρες ήταν ιδιαίτερα φορτισμένες συγκινησιακά για την απόλυτη σταρ, αφού την Κυριακή είχε τα γενέθλιά της. Αντί όμως να σβήσει τα 92 της κεράκια στο σπίτι της, η Μάρω Κοντού γιόρτασε στο κρεβάτι του πόνου.Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Espresso, η ημέρα αυτή πλημμύρισε τελικά από αγάπη, καθώς στενοί φίλοι και συνεργάτες έσπευσαν να της δώσουν δύναμη. Ο γνωστός ζωγράφος Κώστας Σπυριούνης, με τον οποίο je διατηρεί μια βαθιά φιλία χρόνων, την επισκέφθηκε κρατώντας μια μεγάλη ανθοδέσμη, θέλοντας να της φτιάξει τη διάθεση και να της μεταφέρει τις πιο θερμές ευχές του για ταχεία ανάρρωση.

VIP επισκέψεις υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας

Λόγω της κατάστασης αλλά και της ηλικίας της ηθοποιού, στο νοσοκομείο «Αττικόν» έχουν επιστρατευτεί αυξημένα μέτρα ασφαλείας και το επισκεπτήριο είναι εξαιρετικά περιορισμένο. Παρά τους αυστηρούς περιορισμούς, υπήρξαν και κάποιες κατ’ εξαίρεση επισκέψεις από πολύ υψηλά πρόσωπα. Ο πρώτος που πέρασε την πόρτα του δωματίου της ήταν ο πρόεδρος της Βουλής και στενός της φίλος από το παρελθόν, Νικήτας Κακλαμάνης. Ο ίδιος, έχοντας και την ιδιότητα του γιατρού, θέλησε να μάθει από πρώτο χέρι από τους συναδέλφους του όλες τις λεπτομέρειες για την πορεία της υγείας της. Παρά τη μεγάλη αυτή δοκιμασία, όσοι είδαν τη Μάρω Κοντού μεταφέρουν πως διατηρεί το μοναδικό της χαμόγελο, την αξιοπρέπεια και την αισιοδοξία της, συνεργαζόμενη άψογα με το νοσηλευτικό προσωπικό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ