Στιγμές απόλυτης συγκίνησης και βουαβού πόνου εκτυλίχθηκαν στο πλατό της εκπομπής Νωρίς – Νωρίς στην ΕΡΤ, όταν ο Κρατερός Κατσούλης και η Μαρία Ηλιάκη υποδέχθηκαν την Έφη Αλεβίζου. Η αγαπημένη δημοσιογράφος και παρουσιάστρια, με απίστευτο θάρρος και μάτια που καθρέφτιζαν την αλήθεια του Γολγοθά που πέρασε, άνοιξε την καρδιά της για την περιπέτεια της υγείας της με τον καρκίνο, καθηλώνοντας το τηλεοπτικό κοινό.Με αφοπλιστική ειλικρίνεια, η Έφη Αλεβίζου εξήγησε τον βαθύ λόγο που την οδήγησε να σπάσει τη σιωπή της και να μιλήσει δημόσια για τον εφιάλτη που βίωσε, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα σε όσους δίνουν τη δική τους μάχη στο σκοτάδι. «Αποφάσισα να μιλήσω, γιατί έτσι αισθάνεται κανείς ότι δεν είναι μόνος. Γιατί, ξέρεις, συνήθως όταν σου έρχεται ξαφνικά, δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι σύστημα γύρω τους που τους συμπαραστέκεται», εξομολογήθηκε με τρεμάμενη φωνή.
Το ξέσπασμα για τις μονογονεϊκές οικογένειες που συγκλονίζει
Η πιο φορτισμένη στιγμή της συνέντευξης ήταν όταν η δημοσιογράφος αναφέρθηκε με απίστευτη ενσυναίσθηση στις γυναίκες που καλούνται να παλέψουν με το θεριό ολομόναχες, χωρίς κανένα στήριγμα.«Υπάρχουν άνθρωποι, υπάρχουν μονογονεϊκές οικογένειες. Φαντάσου τώρα να είσαι μία μητέρα 40 ετών μόνη σου και να μεγαλώνεις ένα παιδί και να πρέπει να δουλέψεις από το πρωί ως το βράδυ και να βρίσκεις ότι έχεις καρκίνο στο στήθος. Δεν είναι απλό. Και να μην έχεις βοήθεια από πουθενά», τόνισε, προκαλώντας ρίγη συγκίνησης στο πλατό, συμπληρώνοντας πως μέσα από το δικό της μοίρασμα ελπίζει αυτές οι γυναίκες να νιώσουν έστω και λίγο λιγότερο μόνες.

Η έκκληση-ψυχής: «Με το πρώτο σύμπτωμα, τρέξτε!»
Κλείνοντας αυτή την κατάθεση ψυχής, η Έφη Αλεβίζου θέλησε να δώσει ένα μάθημα ζωής και πρόληψης, τονίζοντας πόσο σωτήριο στάθηκε για την ίδια το γεγονός ότι δεν έχασε χρόνο. «Είναι καλό να πει κάποιος “α, είδες όμως η Έφη με το που είδε το πρώτο σύμπτωμα, πήγε και το κοίταξε και έτσι το πρόλαβε και δεν πέρασε όλη τη διαδικασία”», κατέληξε, στέλνοντας ένα μήνυμα ελπίδας και αφύπνισης που σίγουρα θα σώσει ζωές. Ένα τεράστιο «μπράβο» για τη δύναμή της!










