“Μαύρη” επέτειος για τη Δέσποινα Μοιραράκη: Η σπαρκατική ανάρτηση για τον Γιάννη Κοντούλη, 4 χρόνια μετά

Ώρες αρχαίου δράματος και ανείπωτου πόνου για τη Δέσποινα Μοιραράκη. Η γνωστή επιχειρηματίας και παρουσιάστρια, με την καρδιά της ακόμη κομμένη στα δύο, «λύγισε» μέσα από τα social media, ξυπνώντας μνήμες από την πιο μαύρη σελίδα της ζωής της.Συμπληρώθηκαν κιόλας τέσσερα ολόκληρα χρόνια από εκείνο το μοιραίο πρωινό που ο αγαπημένος της σύζυγος, ο Ναύαρχος Γιάννης Κοντούλης, έχασε τη γενναία αλλά άνιση μάχη με τον καρκίνο, βυθίζοντας στο πένθος την ίδια αλλά και το πανελλήνιο.

Το δημόσιο ξέσπασμα που ράγισε καρδιές

Το ημερολόγιο έγραφε Τετάρτη 24 Ιουνίου, όταν η Δέσποινα Μοιραράκη αποφάσισε να κάνει μια ανάρτηση-γροθιά στο στομάχι στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram. Ανέβασε μια φωτογραφία του άντρα της ζωής της, του ανθρώπου που λάτρεψε όσο κανέναν, και με λόγια που έσταζαν δάκρυα, συγκλόνισε τους πάντες.«24/6/2022 Η Άγκυρα ξέσυρε. Αείμνηστε Ναύαρχε… Θα σε αγαπώ και θα σε τιμώ για πάντα στη ζωή μου. Συνέχισε να με προστατεύεις κ να με καθοδηγείς…. Σε ευχαριστώ για όσα έζησα μαζί σου», έγραψε στη λεζάντα, προκαλώντας ρίγη συγκίνησης στους διαδικτυακούς της φίλους.

Ένα δράμα που δεν σβήνει ο χρόνος

Το Instagram «πλημμύρισε» αμέσως από μηνύματα συμπαράστασης, με εκατοντάδες followers και επώνυμους φίλους της να προσπαθούν να απαλύνουν τον αβάσταχτο πόνο της. Η φράση της «Η Άγκυρα ξέσυρε» –ένας βαρύς ναυτικός όρος για το πλοίο που χάνει το στήριγμά του και παρασύρεται από την τρικυμία– αποτύπωσε με τον πιο γλαφυρό τρόπο την απόλυτη μοναξιά που βιώνει η βασίλισσα των χαλιών μετά την απώλεια του «λιμανιού» της.Όσα χρόνια κι αν περάσουν, η Δέσποινα Μοιραράκη αποδεικνύει πως ο Γιάννης της είναι πάντα εκεί: στις σκέψεις της, στις προσευχές της και σε εκείνο το «ευχαριστώ» που θα του χρωστάει αιώνια για τα όμορφα χρόνια που πρόλαβαν να ζήσουν μαζί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ