Ιδιαίτερα συγκινησιακά φορτισμένη ήταν η τελευταία εκπομπή του «Buongiorno» στο MEGA, με τη Φαίη Σκορδά και τους συνεργάτες της να αποχαιρετούν το τηλεοπτικό κοινό έπειτα από την αιφνίδια απόφαση του σταθμού να ολοκληρώσει τον κύκλο της εκπομπής. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, το «Buongiorno» ολοκλήρωσε την πορεία του μετά από δύο τηλεοπτικές σεζόν, με την απόφαση να έχει προκαλέσει έντονο προβληματισμό στον τηλεοπτικό χώρο.

Η αυλαία άνοιξε μέσα σε ένα ιδιαίτερα συγκινητικό κλίμα. Οι συνεργάτες της παρουσιάστριας την υποδέχθηκαν με θερμό χειροκρότημα, ενώ στο στούντιο ακουγόταν το τραγούδι «Ταξίδι» της Μαρίνα Σπανού. Με εμφανή τη συγκίνησή της, η Φαίη Σκορδά καλωσόρισε τους τηλεθεατές λέγοντας:
«Σήμερα είναι η τελευταία μας εκπομπή. Θέλω να πω ότι με αυτό το τραγούδι ξεκινήσαμε το 2024 και σήμερα θα είναι στην παρέα μας η Μαρίνα Σπανού».

Στη διάρκεια της εκπομπής δεν έλειψαν οι έντονες συναισθηματικές στιγμές. Ξεχωριστή ήταν η αποχαιρετιστήρια σύνδεση με τον δημοσιογράφο Πέτρος Νάζος, ο οποίος ευχαρίστησε δημόσια τη Φαίη Σκορδά και όλη την ομάδα για τη συνεργασία τους.
«Θέλω να σας ευχαριστήσω για την όμορφη συνεργασία που είχαμε όλο αυτό το διάστημα. Η δική σας εκπομπή ήταν πραγματικά ψυχαγωγική. Δεν δραματοποιούσατε τα γεγονότα και αυτό είναι κάτι που εκτίμησα ιδιαίτερα», ανέφερε μεταξύ άλλων, με τη Φαίη Σκορδά να του απαντά συγκινημένη:
«Τι άνθρωπος! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τη σκέψη σου. Είσαι ένας πολύ τρυφερός και ευαίσθητος άνθρωπος».
Ιδιαίτερα φορτισμένη ήταν και η στιγμή της αποχαιρετιστήριας τοποθέτησης της αστρολόγου Βίκυ Παγιατάκη, η οποία, με δάκρυα στα μάτια, ευχαρίστησε τόσο τη Φαίη Σκορδά όσο και όλους τους ανθρώπους μπροστά και πίσω από τις κάμερες.
«Θα ευχαριστήσω τη Φαίη, όλους τους συνεργάτες και το MEGA για τα πέντε υπέροχα χρόνια που πέρασα εδώ. Είμαι πραγματικά συγκινημένη αλλά και αισιόδοξη. Να είστε κι εσείς αισιόδοξοι», είπε, με την παρουσιάστρια να τη διακόπτει για να την αγκαλιάσει και να της ευχηθεί ένα ήρεμο και όμορφο καλοκαίρι.

Μία από τις πιο δυνατές στιγμές της εκπομπής ήρθε όταν ο Άρης Καβατζίκης κάθισε δίπλα στη Φαίη Σκορδά και, εμφανώς συγκινημένος, μίλησε για τη βαθιά φιλία που τους συνδέει εδώ και πολλά χρόνια.
«Είσαι φίλη καρδιάς. Ήσουν πάντα δίπλα μου, όχι μόνο στην τηλεόραση αλλά και στη ζωή. Έχουμε μοιραστεί πολλές όμορφες αλλά και δύσκολες στιγμές και σε ευχαριστώ γι’ αυτό», της είπε, με την παρουσιάστρια να μην μπορεί να κρύψει τη συγκίνησή της.

Στο μεγάλο φινάλε της εκπομπής, η Φαίη Σκορδά ευχαρίστησε έναν προς έναν όλους τους ανθρώπους που στάθηκαν στο πλευρό της αυτά τα δύο χρόνια, τους τηλεθεατές που στήριξαν την προσπάθεια της ομάδας, αλλά και τους συνεργάτες της μπροστά και πίσω από τις κάμερες.Με δάκρυα στα μάτια, έκλεισε αυτόν τον σημαντικό τηλεοπτικό κύκλο με λόγια γεμάτα αισιοδοξία και πίστη για το μέλλον, τονίζοντας πως:«Όλα για κάποιο λόγο γίνονται. Κρατάμε τις όμορφες στιγμές, προχωράμε μπροστά και πιστεύουμε ότι κάθε τέλος ανοίγει έναν νέο δρόμο».

Έτσι, το «Buongiorno» ολοκλήρωσε την πορεία του, αφήνοντας πίσω του έντονες συγκινήσεις και έναν αποχαιρετισμό που δύσκολα θα ξεχάσουν τόσο οι συντελεστές όσο και οι τηλεθεατές.









