Μενεγάκη-Παντζόπουλος: Ξεκίνησαν τις καλοκαιρινές τους διακοπές μέσα στα μέλια-Ποιον προορισμό επέλεξαν (Φωτογραφίες)

Το φετινό καλοκαίρι ξεκίνησε με τον πιο όμορφο τρόπο για την Ελένη Μενεγάκη, η οποία άφησε για λίγο πίσω της τις επαγγελματικές υποχρεώσεις και ταξίδεψε στην Ιταλία, έχοντας στο πλευρό της τον σύζυγό της, Μάκη Παντζόπουλο, και την κόρη τους, Μαρίνα.

Η αγαπημένη παρουσιάστρια επέλεξε ως πρώτο προορισμό των καλοκαιρινών της διακοπών το μαγευτικό Αμάλφι, έναν από τους πιο δημοφιλείς και ρομαντικούς προορισμούς της ιταλικής ακτογραμμής, γνωστό για τα πολύχρωμα σπίτια του, τα γραφικά σοκάκια, τα κρυστάλλινα νερά και την αυθεντική μεσογειακή ατμόσφαιρα.

Μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, η Ελένη Μενεγάκη μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους μια σειρά από φωτογραφίες που αποτυπώνουν τις πρώτες στιγμές χαλάρωσης και ξεγνοιασιάς των διακοπών της. Στα στιγμιότυπα, η παρουσιάστρια ποζάρει χαμογελαστή με φόντο τη θάλασσα, τα στενά δρομάκια του Αμάλφι και τον επιβλητικό Καθεδρικό Ναό της πόλης, απολαμβάνοντας κάθε στιγμή της ιταλικής απόδρασης.

Ξεχωριστή θέση στην ανάρτησή της είχαν και οι άνθρωποι που αποτελούν την απόλυτη προτεραιότητά της. Η Ελένη φωτογράφισε τον σύζυγό της, Μάκη Παντζόπουλο, να απολαμβάνει τη θάλασσα, αλλά και την κόρη τους, Μαρίνα, κατά τη διάρκεια της βόλτας τους στα γραφικά σοκάκια της περιοχής, επιβεβαιώνοντας πως οι οικογενειακές στιγμές είναι αυτές που δίνουν ξεχωριστή αξία στις διακοπές τους.

Η λεζάντα που συνόδευσε την ανάρτησή της ήταν λιτή αλλά γεμάτη συναίσθημα:«Summer memories together. Dolce vita».

Με αυτές τις λίγες λέξεις, η παρουσιάστρια περιέγραψε ιδανικά το κλίμα των διακοπών τους, αποπνέοντας γαλήνη, αισιοδοξία και την απόλαυση των μικρών, πολύτιμων στιγμών με τους αγαπημένους της ανθρώπους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ