Έναν πραγματικό σεισμό μεγατόνων προκάλεσε ο Θοδωρής Αθερίδης το απόγευμα της Τετάρτης! Ο αγαπημένος ηθοποιός βρέθηκε καλεσμένος στον καναπέ της εκπομπής «Στούντιο 4» της ΕΡΤ και, με μια εξομολόγηση που κανείς δεν περίμενε, άνοιξε την καρδιά του και μίλησε για πρώτη φορά τόσο ανοιχτά για τη νέα του ζωή μετά το τέλος της σχέσης του με τη Σμαράγδα Καρύδη!Το χρυσό ζευγάρι της ελληνικής showbiz, που για χρόνια φάνταζε αχώριστο, τράβηξε χωριστούς δρόμους στην καθημερινότητά του, με τον ηθοποιό να πετάει ατάκες-φωτιά για την εργενιά!
«Δεν είχα μάθει ποτέ μόνος, είναι τέλειο!» – Η αποθέωση της μοναξιάς
Ο Θοδωρής Αθερίδης δεν δίστασε να περιγράψει πώς είναι η ζωή του πλέον, αφήνοντας άναυδους τους παρουσιαστές. Αντί για δάκρυα και θλίψη, ο ηθοποιός αποκάλυψε πως τόσο ο ίδιος όσο και η Σμαράγδα απολαμβάνουν τη νέα τους ανεξαρτησία, μακριά από τη γκρίνια της συγκατοίκησης!«Όλοι είμαστε καλά, πολύ αγαπημένοι και πολύ στενή η επαφή μας. Δεν είχα μάθει ποτέ μόνος. Είναι τέλειο και για τη Σμαράγδα! Θες ή δεν θες λογοδοτείς διαρκώς ότι “γιατί π.χ. το άφησες εδώ αυτό;”. Είναι το πώς ξυπνάς και κοιμάσαι και να μην κάνεις φασαρία», δήλωσε με αφοπλιστική ειλικρίνεια. Μάλιστα, παρομοίασε το εργενικό του σπίτι με… πολυτελή σουίτα, λέγοντας με χιούμορ: «Όταν φτάνω στο σπίτι μου, θέλω σαν να είμαι σε μια σουίτα, που έχει περάσει καμαριέρα. Εγώ το φροντίζω».

Οι σκοτεινές εποχές: «Έπινα 23 ώρες το εικοσιτετράωρο!»
Πέρα από τα αισθηματικά του, ο δημοφιλής καλλιτέχνης γύρισε το ρολόι πίσω, σε μια σοκαριστική περίοδο της ζωής του, το καλοκαίρι του 1999, όταν έκανε το «Σ’ αγαπώ μ’ αγαπάς» και το άγχος τον είχε οδηγήσει στο αλκοόλ. «Ήταν Αύγουστος του 1999, που κοιμόμουν 1 ώρα και έπινα 23! Το στοίχημά μου ήταν ότι όσο δεν πονώ, δεν πίνω. Πονούσε το στήθος μου και έφευγε πίνοντας. Τότε ήμουν παντρεμένος», εξομολογήθηκε, συγκλονίζοντας το τηλεοπτικό κοινό με το θάρρος του.
Το «κόλπο» με τα τουβλάκια και ο θάνατος της μητέρας του
Ο Θοδωρής Αθερίδης αποκάλυψε επίσης πώς κατάφερε να νικήσει τις κρίσεις πανικού και τις φοβίες του. Όπως εξήγησε, έκοψε τα ηρεμιστικά στις πτήσεις χάρη σε ένα… παιχνίδι με τουβλάκια στο κινητό του, ενώ εξομολογήθηκε πως ο τρόμος για το ασανσέρ και τα πλακάκια εξαφανίστηκε με έναν περίεργο τρόπο: «Μετά τον θάνατο της μαμάς μου, έφυγε ο φόβος».










