Σε μία από τις πιο προσωπικές εξομολογήσεις της ζωής του προχώρησε ο Δημήτρης Σκαρμούτσος, μιλώντας στην εκπομπή «Buongiorno» και τη Φαίη Σκορδά για τις δύσκολες στιγμές που βίωσε στο παρελθόν, όταν βρέθηκε χωρίς σπίτι, έχοντας χάσει την επαφή με την οικογένεια και τους περισσότερους ανθρώπους που βρίσκονταν δίπλα του.
Ο γνωστός σεφ μίλησε αρχικά για την πορεία του και τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται την επιτυχία, τονίζοντας:

«Πέτυχα πολύ περισσότερο από αυτό που περίμεναν όλοι οι άλλοι να πετύχω. Δεν πετυχαίνεις ποτέ, σε όλους τους ανθρώπους υπάρχει μια ματαιοδοξία. Οπότε αυτή η ματαιοδοξία δεν σε αφήνει να θεωρείς τον εαυτό σου πετυχημένο γιατί θέλεις να κάνεις συνεχώς κι άλλα».
Και συνέχισε:«Θέλω να πω στον εαυτό μου ότι έκανα πολύ περισσότερα από αυτά που μου έλεγαν όλοι ότι έκανα, αλλά δεν θεωρώ τον εαυτό μου ποτέ πετυχημένο».
Στη συνέχεια, ο Δημήτρης Σκαρμούτσος αναφέρθηκε στην πιο δύσκολη περίοδο της ζωής του, περιγράφοντας πώς έφτασε στο απόλυτο αδιέξοδο.«Έπιασα πάτο, έχασα την πίστη στον εαυτό μου. Έπιασα πάτο, έχασα τους πάντες και ήμουν μόνος μου».Όπως αποκάλυψε, οι επιλογές και τα λάθη του οδήγησαν στην απομάκρυνση των ανθρώπων που αγαπούσε.

«Έδιωξα τους πάντες από κοντά μου με αυτά που έκανα, έφυγαν και καλά έκαναν που έφυγαν. Έχασα την οικογένειά μου, δεν ήταν κανένας δίπλα μου και έπιασα τον πάτο μου».
Η πιο συγκλονιστική στιγμή της εξομολόγησής του ήταν όταν παραδέχθηκε ότι βρέθηκε ακόμη και χωρίς στέγη:«Είχα μείνει και άστεγος, συν όλων των άλλων και δεν είχα πού και τι να κάνω».Παρά τις δυσκολίες, ο γνωστός σεφ εξήγησε ότι εκείνη η περίοδος λειτούργησε τελικά ως σημείο επανεκκίνησης για τη ζωή του.










