Συγκλονίζει ο Μπισμπίκης: «Θα μπορούσα να είμαι ή σε φυλακή ή νεκρός» (Video)

Καλεσμένος στη διαδικτυακή εκπομπή FACES του Flash.gr, με παρουσιάστρια την Εύη Φραγκάκη, βρέθηκε ο Βασίλης Μπισμπίκης, ανοίγοντας την καρδιά του για τη ζωή, την τέχνη, τις επιλογές που τον διαμόρφωσαν, αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε.

Ο γνωστός ηθοποιός ξεκαθάρισε αρχικά πως η εικόνα που έχει δημιουργηθεί μέσα από τους ρόλους του δεν ανταποκρίνεται πλήρως στην πραγματικότητα. Όπως ανέφερε, πίσω από τους σκληρούς χαρακτήρες που υποδύεται βρίσκεται ένας άνθρωπος που αγαπά το θέατρο, τη δημιουργία και τις απλές στιγμές της καθημερινότητας.

Σε μια από τις πιο συγκλονιστικές στιγμές της συνέντευξης, μίλησε με απόλυτη ειλικρίνεια για το παρελθόν του, δηλώνοντας: «Θα μπορούσα να είμαι ή σε φυλακή ή σε ιδρύματα ή νεκρός», εξηγώντας πως η τέχνη αποτέλεσε για τον ίδιο τη διέξοδο που του έδωσε κατεύθυνση και νόημα στη ζωή.

Αναφερόμενος στη σημασία των προσωπικών βιωμάτων, υποστήριξε ότι ο πόνος είναι απαραίτητος για να μπορεί ένας άνθρωπος να κατανοήσει πραγματικά τους άλλους, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Οι άνθρωποι από τη στιγμή που αποφεύγουν να πονέσουν, δεν μπορούν να έχουν ενσυναίσθηση».

Ο Βασίλης Μπισμπίκης σχολίασε επίσης τη σχέση του με τη δημοσιότητα, την οποία χαρακτήρισε περιοριστική, σημειώνοντας: «Η δημοσιότητα είναι αναγκαίο κακό, ένα κομμάτι ανελευθερίας». Όπως εξήγησε, δεν τον ενδιαφέρει η καθολική αποδοχή ούτε σκοπεύει να αλλάξει τον εαυτό του για χάρη της δημόσιας εικόνας.


Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν και η αναφορά του στον γιο του. Ο ηθοποιός δήλωσε: «Έχω εμπιστοσύνη στον γιο μου, έχει αποδοχή από εμένα, αγάπη και του έχω εμπιστοσύνη που την έχει κερδίσει. Δεν έχω φόβο γι’ αυτό το παιδί. Έχω φόβο για την κοινωνία και αυτούς που συναναστρέφεται».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ