Συγκλονίζει ο Κωστέτσος για τη σκλήρυνση κατά πλάκας: «Έχω βιώσει αυτό που λέγεται ALS… Δεν υπάρχει φάρμακο για να ζήσεις» (Video)

Μια βαθιά προσωπική και ιδιαίτερα φορτισμένη εξομολόγηση έκανε ο Βασίλειος Κωστέτσος με αφορμή την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην πλατεία Συντάγματος για την Παγκόσμια Ημέρα κατά της νόσου ALS (Πλάγια Μυατροφική Σκλήρυνση), μιας σοβαρής νευροεκφυλιστικής ασθένειας που επηρεάζει δραματικά τη ζωή των ασθενών και των οικογενειών τους.

Ο γνωστός σχεδιαστής μόδας μίλησε για τη δική του οδυνηρή εμπειρία, καθώς η μητέρα του έδωσε μάχη με τη συγκεκριμένη ασθένεια, μια δοκιμασία που σημάδεψε ολόκληρη την οικογένειά του και άφησε ανεξίτηλα σημάδια στη ζωή του.

«Αυτή η πρωτοβουλία είναι πολύ ξεχωριστή και πολύ σημαντική για εμένα προσωπικά, γιατί έχω βιώσει από πολύ κοντά αυτό που λέγεται ALS», ανέφερε αρχικά, εξηγώντας πως πρόκειται για μια ανίατη και ιδιαίτερα επιθετική νευρολογική νόσο.

Ο Βασίλειος Κωστέτσος θέλησε να αναδείξει τη σοβαρότητα της ασθένειας και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς και οι οικογένειές τους, τονίζοντας ότι μέχρι σήμερα οι θεραπευτικές επιλογές παραμένουν περιορισμένες και η πρόγνωση εξαιρετικά δύσκολη.

Η δύσκολη μάχη

Με εμφανή συγκίνηση αναφέρθηκε στη μητέρα του, την Άννα, στη μνήμη της οποίας αφιέρωσε τη συμμετοχή του στην εκδήλωση, φορώντας μάλιστα ένα ειδικό μπλουζάκι που ο ίδιος σχεδίασε προς τιμήν της.Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσαν τα λόγια του όταν περιέγραψε τις δυσκολίες που συχνά υπάρχουν ακόμη και στη διάγνωση της νόσου.

«Πολλές φορές συγχέεται με άλλες νευρολογικές παθήσεις, γεγονός που μπορεί να καθυστερήσει τη σωστή διάγνωση και να χαθεί πολύτιμος χρόνος για τον ασθενή και την οικογένειά του», εξήγησε.

Συγκλονιστική ήταν και η περιγραφή του για την πορεία της μητέρας του, η οποία έφυγε από τη ζωή τρία χρόνια μετά τη διάγνωση, έχοντας παράλληλα να αντιμετωπίσει τις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας.

«Η μητέρα μου έφυγε μέσα σε τρία χρόνια. Και όλα συνέβησαν μέσα στην περίοδο του κορωνοϊού, όταν πολλές φορές δεν είχαμε τη δυνατότητα να τη δούμε όσο θα θέλαμε. Ήταν μια πολύ σκληρή εμπειρία για όλους μας», ανέφερε.

Με λόγια που λύγισαν τους τηλεθεατές, περιέγραψε την εικόνα των ανθρώπων που βρίσκονται στα προχωρημένα στάδια της νόσου, θέλοντας να μεταφέρει το μέγεθος της δοκιμασίας που βιώνουν καθημερινά.

Η μαρτυρία του Βασίλειου Κωστέτσου δεν ήταν απλώς μια προσωπική εξομολόγηση, αλλά μια κραυγή ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για μια ασθένεια που παραμένει σχετικά άγνωστη στο ευρύ κοινό. Μέσα από τα λόγια του θέλησε να τιμήσει τη μνήμη της μητέρας του και ταυτόχρονα να δώσει φωνή σε χιλιάδες οικογένειες που έρχονται αντιμέτωπες με το ALS, μια από τις πιο δύσκολες νευρολογικές παθήσεις.«Εύχομαι κανείς να μη χρειαστεί να περάσει αυτό που περάσαμε εμείς», ήταν το μήνυμα που έστειλε,


 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ