Ο Snik διανύει την πιο όμορφη, τρυφερή και… ανατρεπτική φάση της ζωής του και δεν το κρύβει! Ο δημοφιλής τράπερ άνοιξε την καρδιά του στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό» τη Δευτέρα 22 Ιουνίου, σε μια σπάνια και άκρως αποκαλυπτική εξομολόγηση. Πιο ευτυχισμένος από ποτέ, μίλησε για τον νέο του ρόλο ως πατέρας, τη σύντροφό του Μάρτα, αλλά και για το ανατρεπτικό όνομα που επέλεξαν για τη μικρή τους πριγκίπισσα.
«Είμαι ο πιο χαζομπαμπάς» – Η νέα καθημερινότητα μετά τη γέννηση του Απριλίου
Η γέννηση της κόρης του, τον περασμένο Απρίλιο, άλλαξε ριζικά τις προτεραιότητες του καλλιτέχνη. Ο Snik εμφανίστηκε ιδιαίτερα συγκινημένος και δεν δίστασε να παραδεχτεί δημόσια ότι ζει το απόλυτο όνειρο. «Είμαι στα καλύτερά μου. Έχω το μεγαλύτερο δώρο της ζωής. Είμαι συγκινημένος», δήλωσε χαρακτηριστικά. Όσο για το πώς είναι η καθημερινότητα στο σπίτι με το βρέφος; Ο ίδιος εξήγησε με χιούμορ ότι το μωρό είναι ακόμα πολύ μικρό, οπότε τα πολλά-πολλά… αναμένονται σε λίγους μήνες: «Προς το παρόν, επειδή κοιμάται και τρώει, θέλω να μου ξανακάνεις την ερώτηση σε τρεις-τέσσερις μήνες που το μωρό θα μιλάει.» «Ήδη χαμογελάει, αλλά θα είμαι ο πιο χαζομπαμπάς που παίζει!»
Μπόνι: Η «διπλή» έμπνευση πίσω από το όνομα
Φυσικά, η είδηση που έκλεψε τις εντυπώσεις δεν ήταν άλλη από το όνομα που θα πάρει η μικρή, το οποίο ξεφεύγει εντελώς από τα συνηθισμένα. Το όνομα αυτής… Μπόνι!Όπως αποκάλυψε ο Snik, η επιλογή αυτή κρύβει ένα διπλό, πολύ ξεχωριστό νόημα για τον ίδιο, καθώς συνδέει τη μουσική του με το απόλυτο concept αγάπης. Σημαντικό ρόλο στην απόφαση έπαιξε και η γνώμη της αγαπημένης του.«Θα την πούμε Μπόνι, σαν το όνομα του άλμπουμ μου και σαν το Μπόνι και Κλάιντ. Στη γυναίκα μου άρεσε πολύ αυτό το όνομα.»
Η prive απόδραση στο Ντουμπάι για χάρη της Μάρτας
Πέρα από τα πατρικά του καθήκοντα, ο Snik αποδεικνύεται και άκρως υποστηρικτικός σύντροφος. Ο τράπερ αναφέρθηκε στο πρόσφατο ταξίδι που πραγματοποίησε η οικογένεια στο εξωτικό Ντουμπάι, εξηγώντας ότι η κίνηση αυτή έγινε αποκλειστικά για να χαλαρώσει η σύντροφός του, Μάρτα, μετά την απαιτητική περίοδο της εγκυμοσύνης της. «Πήγαμε μία εβδομάδα για να ξεκουραστούμε, γιατί η Μάρτα ήταν πιεσμένη από την εγκυμοσύνη. Όταν μια γυναίκα είναι για 9 μήνες στο σπίτι, περνάει δύσκολα. Πήγαμε να περάσουμε λίγο καλά, μακριά από τα φώτα, μακριά από όλα», εξομολογήθηκε ο ίδιος, δείχνοντας πως πάνω από όλα βάζει την ηρεμία και την ευτυχία των δύο γυναικών της ζωής του.










