Μέσα από το νοσοκομείο στο Μαϊάμι, όπου συνεχίζει να δίνει τη δυσκολότερη μάχη της ζωής του, ο Σταύρος Φλώρος πληροφορήθηκε πως είναι ο μεγάλος νικητής του φετινού Survivor. Την αποκάλυψη έκανε η μητέρα του το πρωί της Πέμπτης 21 Μαΐου στην εκπομπή «Buongiorno», μεταφέροντας τόσο τις εξελίξεις για την κατάσταση της υγείας του όσο και τη συγκινητική αντίδρασή του τη στιγμή που έμαθε τα ευχάριστα νέα.
Η μητέρα του Σταύρου Φλώρου μίλησε ανοιχτά για τις δύσκολες ώρες που βιώνει η οικογένεια, αποκαλύπτοντας πως ο γιος της ενδέχεται να υποβληθεί ακόμη και μέσα στη μέρα σε νέα χειρουργική επέμβαση και στα δύο πόδια, με στόχο να αποφευχθούν επιπλέον επεμβάσεις στο μέλλον.

Όπως ανέφερε, οι γιατροί προσπαθούν να πετύχουν πλήρη αποκατάσταση στο δεξί του πόδι, ενώ στο αριστερό επικεντρώνονται στη μείωση του πόνου και στη διαμόρφωση του σημείου όπου αργότερα θα τοποθετηθεί πρόσθετο μέλος. «Πονάει πολύ το αριστερό του ποδαράκι, αλλά ακόμη και μέσα στον πόνο χαμογελάει», είπε χαρακτηριστικά, περιγράφοντας τη δύναμη ψυχής που δείχνει ο Σταύρος όλες αυτές τις ημέρες.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στον Ατζούν Ιλιτζαλί, αποκαλύπτοντας πως βρίσκεται συνεχώς στο πλευρό του παίκτη και έχει κινητοποιήσει ομάδα 15 εξειδικευμένων γιατρών, οι οποίοι παρακολουθούν καθημερινά την πορεία της υγείας του. Η πιο συγκινητική στιγμή όμως ήρθε όταν ο Σταύρος έμαθε πως είναι τελικά ο νικητής του φετινού Survivor. Σύμφωνα με τη μητέρα του, ο ίδιος ενθουσιάστηκε, μίλησε αμέσως τηλεφωνικά με τον Ατζούν και του είπε πως θέλει και το τρόπαιο του παιχνιδιού. Λίγο αργότερα τηλεφώνησε και στη μητέρα του λέγοντάς της με αποφασιστικότητα: «Εγώ μάνα θα την φέρω την κούπα».
Μάλιστα, όπως αποκάλυψε η ίδια, ο Σταύρος δεν έδειξε το παραμικρό ενδιαφέρον για το χρηματικό έπαθλο, αλλά μόνο για τη νίκη και τη δύναμη να συνεχίσει να παλεύει με αισιοδοξία και χαμόγελο.










