Δύσκολες ώρες συνεχίζει να περνά ο Σταύρος Φλώρος, ο οποίος νοσηλεύεται σε κλινική στο Μαϊάμι μετά τον σοβαρό τραυματισμό του στον Άγιο Δομίνικο κατά τη διάρκεια του Survivor. Το βράδυ της Πέμπτης 21 Μαΐου, έγινε γνωστό μέσα από την εκπομπή Live News πως ο 22χρονος πρόκειται να υποβληθεί σε νέο χειρουργείο, ενώ η μητέρα του συγκίνησε με τα λόγια της για τη μάχη που δίνει ο γιος της.

Ο Σταύρος Φλώρος παραμένει στην Αμερική, συνεχίζοντας να δίνει μία εξαιρετικά δύσκολη μάχη μετά τον σοβαρό τραυματισμό που είχε ως αποτέλεσμα τον ακρωτηριασμό του ποδιού του. Παρά τον έντονο πόνο και τις συνεχόμενες ιατρικές επεμβάσεις, ο νεαρός πρώην παίκτης του Survivor προσπαθεί να διατηρήσει την ψυχική του δύναμη, επικοινωνώντας καθημερινά με τον κόσμο μέσα από τα social media.
Σε νέα του ανάρτηση, ο Σταύρος Φλώρος αποκάλυψε πως διαβάζει όλα τα μηνύματα στήριξης που λαμβάνει και πως αυτά του δίνουν κουράγιο σε μία από τις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής του. Μάλιστα, θέλησε να αφιερώσει δημόσια λόγια θαυμασμού σε ένα παιδί από το χωριό του, τον Τηλέμαχο, τον οποίο χαρακτήρισε «ήρωα» και πηγή δύναμης για τον ίδιο.
Την ίδια στιγμή, η μητέρα του μίλησε συγκλονισμένη στην εκπομπή «Live News», αποκαλύπτοντας πως ο γιος της θα οδηγηθεί ξανά στο χειρουργείο, ενώ οι γιατροί συνεχίζουν τις προσπάθειες αποκατάστασης και στα δύο του πόδια. «Είναι θαύμα που ζει το παιδί μου», φέρεται να είπε με σπασμένη φωνή, περιγράφοντας τη δραματική περιπέτεια που βιώνει ολόκληρη η οικογένεια τις τελευταίες ημέρες.
Οι επόμενες ώρες θεωρούνται κρίσιμες για την πορεία της υγείας του, με τους δικούς του ανθρώπους αλλά και χιλιάδες τηλεθεατές να στέκονται στο πλευρό του και να στέλνουν καθημερινά μηνύματα συμπαράστασης.










