“Τέλος” από την ΕΡΤ η Ζαμπέτογλου και ο Αναγνωστόπουλος! Η on air επιβεβαίωση της αποχώρησης και τα λόγια που “πάγωσαν” το πλατό (Video)

Μπορεί εδώ και εβδομάδες τα δημοσιογραφικά γραφεία να είχαν βουίξει και οι φήμες να τους ήθελαν να ετοιμάζουν βαλίτσες για ιδιωτικό κανάλι, όμως τώρα μπήκε και η επίσημη σφραγίδα. Η Νάνσυ Ζαμπέτογλου και ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος αποφάσισαν να τελειώσουν το «κρυφτό» και να επιβεβαίωσαν on air αυτό που όλοι γνωρίζαμε, το τέλος της συνεργασίας τους με την ΕΡΤ. Με το που ξεκίνησε η εκπομπή, ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος έριξε τη «βόμβα» που μεταξύ μας είχε σκάσει προ πολλού, δίνοντας το στίγμα των τελευταίων ημερών τους στη δημόσια τηλεόραση.

Το on air «αντίο» που επισημοποίησε το ρεπορτάζ

Η έναρξη της εκπομπής δεν άφησε κανένα περιθώριο για παρερμηνείες, αφού ο παρουσιαστής με απόλυτη ειλικρίνεια είπε τα πράγματα με το όνομά τους, ξαλαφρώνοντας μάλλον και ο ίδιος από το μεγάλο «μυστικό». Καλωσόρισε το κοινό λέγοντας χαρακτηριστικά πως αυτή είναι η τελευταία τους Παρασκευή και το τελευταίο Σαββατοκύριακο στην ΕΡΤ, ενώ ευχήθηκε στους τηλεθεατές να είναι καλά απ’ όπου κι αν τους βλέπουν. Έτσι απλά γράφτηκε ο επίλογος μιας άκρως επιτυχημένης πενταετίας στη δημόσια τηλεόραση, με το «Στούντιο 4» να ολοκληρώνει τον κύκλο του με τη σημερινή του μορφή.


Οι «σπόντες» για το νέο κανάλι και το τέλος του κρυφτού

Το «διαζύγιο» με την ΕΡΤ μπορεί να είναι απόλυτα βελούδινο, όμως το παρασκήνιο για την επόμενη μέρα είναι καυτό. Λίγες ώρες πριν την επίσημη ανακοίνωση, ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος είχε μιλήσει και στην κάμερα της εκπομπής «Buongiorno» στο MEGA, όπου ουσιαστικά παραδέχτηκε ότι το επόμενο τηλεοπτικό τους βήμα είναι ήδη έτοιμο και κλειδωμένο. Ο παρουσιαστής ανέφερε με χιούμορ ότι μένουν ακόμη τέσσερις ημέρες για να μπορεί να μιλήσει καλύτερα, ενώ αποκάλυψε με νόημα πως από τη νέα σεζόν θα βρίσκονται στον αέρα μιας άλλης εκπομπής, ενός καναλιού το οποίο χαρακτήρισε εξαιρετικό και υπέροχο.


Ίδια εκπομπή, άλλη συχνότητα από τον Σεπτέμβριο

Για όσους μάλιστα ανησυχούν αν αυτή η μεταγραφή θα αλλάξει τη χημεία τους, ο παρουσιαστής έσπευσε να τους καθησυχάσει. Το επόμενο βήμα θα είναι ακριβώς αυτό που έβλεπε ο κόσμος όλα αυτά τα χρόνια, καθώς η εκπομπή θα αλλάξει ελάχιστα και το δίδυμο θα επιστρέψει στις οθόνες μας με την ίδια ακριβώς συνταγή. Το τηλεοπτικό ρεπορτάζ επιβεβαιώθηκε πανηγυρικά, και το μόνο που μένει τώρα είναι οι επίσημες ανακοινώσεις του νέου σταθμού, αφού για τη Νάνσυ και τον Θανάση από Σεπτέμβρη έχει ο Θεός.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ