Θεοφανία Παπαθωμά για τη γέννα στο σπίτι: ‘”Τους έδιωξα όλους δεν ήθελα κανέναν γιατί”- Τι συνέβη με τη μαία

Μία από τις πιο προσωπικές στιγμές της ζωής της μοιράστηκε η Θεοφανία Παπαθωμά, μιλώντας στην εκπομπή «Status». Η γνωστή ηθοποιός αναφέρθηκε στη γέννηση της τρίτης της κόρης το 2017, αποκαλύπτοντας ότι επέλεξε να γεννήσει στο σπίτι, σχεδόν εντελώς μόνη, καθώς η μαία έφτασε μόλις επτά λεπτά πριν από τον τοκετό.

«Ήταν η καλύτερη εμπειρία της ζωής μου»

Η Θεοφανία Παπαθωμά μίλησε με ενθουσιασμό για την απόφασή της να φέρει στον κόσμο το τρίτο της παιδί στο σπίτι, τονίζοντας πως πρόκειται για μια εμπειρία που θα ήθελε να είχε ζήσει και με τα δύο μεγαλύτερα παιδιά της. Όπως εξήγησε, ο τοκετός εξελίχθηκε ομαλά και ήρεμα, χωρίς επιπλοκές, ενώ υποστήριξε πως η άμεση επαφή μητέρας και βρέφους συνέβαλε στο να κυλήσουν όλα φυσικά από την πρώτη στιγμή.

«Έστειλα όλους βόλτα και περίμενα να γεννήσω μόνη»

Η ηθοποιός αποκάλυψε πως δεν ήθελε την παρουσία κανενός κατά τη διάρκεια του τοκετού. Μοναδικό πρόσωπο που βρισκόταν στο σπίτι ήταν η μητέρα της, ενώ η ίδια είχε ζητήσει από όλους τους υπόλοιπους να απομακρυνθούν. Μάλιστα, όπως περιέγραψε, η μαία έφτασε στο σπίτι μόλις επτά λεπτά πριν γεννηθεί το παιδί, ενώ για λίγα λεπτά παρέμενε έξω από την πόρτα επειδή φοβόταν τον σκύλο της οικογένειας. «Τους είχα διώξει όλους. Δεν ήθελα κανέναν. Ήθελα να γεννήσω εντελώς μόνη μου. Ευτυχώς που ήρθε η μαία, γιατί δεν ξέρω αν τελικά θα τα κατάφερνα εντελώς μόνη», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Δύο ώρες πριν γεννήσει βρισκόταν στη θάλασσα

Ανάμεσα στις πιο εντυπωσιακές λεπτομέρειες της αφήγησής της ήταν και η αποκάλυψη ότι λίγες ώρες πριν από τον τοκετό κολυμπούσε στο Μάτι. Όπως είπε, είχε περάσει περίπου μία ώρα στη θάλασσα και επέστρεψε στο σπίτι χωρίς να φαντάζεται ότι σύντομα θα έφερνε στον κόσμο την κόρη της, σε μια εμπειρία που η ίδια χαρακτηρίζει μέχρι σήμερα ως την πιο όμορφη της ζωής της.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ