Βισκαδουράκης: «Θα ήμουν νεκρός ή στη φυλακή» –Το σκοτεινό παρελθόν του και η υιοθεσία ενός παιδιού (Video)

Ο Θανάσης Βισκαδουράκης ήταν καλεσμένος το βράδυ της Πέμπτης 25 Ιουνίου στην εκπομπή «Καλύτερα Αργά» του Action 24, όπου μίλησε ανοιχτά για τις δυσκολίες που σημάδεψαν τη ζωή του, την οικογένειά του, την πίστη του στον Θεό, αλλά και τα δημοσιεύματα που τον θέλουν να εξετάζει το ενδεχόμενο να ασχοληθεί με την πολιτική.

Αναφερόμενος στην αξία της οικογένειας και στα βιώματα που τον διαμόρφωσαν, ο γνωστός ηθοποιός εξομολογήθηκε:

«Το ‘χω, γιατί πρωτίστως είναι η οικογένεια. Η μαμά κι ο μπαμπάς. Οι δύο πυλώνες του μεγαλώματος ενός παιδιού. Και μετά έρχεται ο δάσκαλος. Όλα εκπορεύονται από τη μαμά. Αν είναι από πάνω η μαμά κι ο μπαμπάς, το παιδί θα σωθεί. Μου λέει ο αδερφός μου: “Το ξέρεις ότι ζούμε κατά λάθος;”. Εγώ ξέρω ότι ζω κατά λάθος. Το ότι δεν έχω… είμαι ακόμα νεκρός ή δεν έχω μπει φυλακή, αυτό είναι παράδοξο για μένα. Αλλά είχα έναν σύμμαχο. Τον Θεό. Το πρώτο πράγμα που λέω στον γιο μου: “Είπαμε καλημέρα; Κλείσε τα μάτια, Άρχοντα… Άρχοντα, καληνύχτα, σ’ αγαπάω, έπαιξα μπάλα, πήγα στο σχολείο… Περάσαμε καλά. Καληνύχτα”. Όχι υπερβολές».

Σε άλλο σημείο της συνέντευξης μίλησε για την πατρότητα και αποκάλυψε ότι έχει περάσει από το μυαλό του ακόμη και η σκέψη της υιοθεσίας, τονίζοντας πως σήμερα βλέπει την οικογένεια ως τη μεγαλύτερη ευτυχία στη ζωή.

«Έχω σκεφτεί να υιοθετήσω παιδί. Μίλαγα με τον Αντώνη Κανάκη κι έλεγα ότι κακώς ήμουν τσαχπινιάρης μικρός. Θα ήθελα να παντρευτώ να κάνω πολύτεκνη οικογένεια. Τι βλακεία που άκουγα τους φίλους μου, που παρασύρθηκα. Μπουζούκια, βόλτες, η ευτυχία δεν είναι εκεί, είναι στην οικογένεια. Ναι η ζωή έχει δυσκολίες, έχει αντιξοότητες. Το να μεγαλώνεις παιδί είναι ευθύνη, είναι ο σταυρός του μαρτυρίου που πρέπει να το περάσεις και να ευχαριστείς τον Θεό. Δεν καταλαβαίνω γιατί όλοι τρελαίνονται. Μας τα έχουν δώσει όλα, όχι δεν δίνονται όλα, πρέπει να κοπιάσεις για να τα έχεις όλα. Ακόμα και ο Χριστός σταυρώθηκε. Δεν έχω καταλάβει γιατί όλοι τα θέλουμε όλα έτοιμα. Η ευτυχία πολύ δύσκολα έρχεται πρέπει να την κυνηγήσεις. Η δυστυχία έρχεται απρόσκλητη και οι δυσκολίες, αν δεν κοπιάσεις πώς θα αγαπήσεις το παιδί σου;».

Ο Θανάσης Βισκαδουράκης τοποθετήθηκε και για τα σενάρια που τον συνδέουν με την πολιτική, επιβεβαιώνοντας ότι υπήρξε σχετική συζήτηση, διευκρινίζοντας όμως πως μέχρι σήμερα δεν υπάρχει κάποια οριστική συμφωνία.

«Ισχύει, εν αγνοία μου. Και αυτό είναι το θείο δώρο, για αυτό λέω, πολλές φορές λέω, λέω στην Κατερίνα, λέω, κοίτα να δεις η ζωή τι μου επιφυλάσσει. Εντάξει, το έδωσα το όνομα έτσι χαλαρά. Δεν το είπα σε καμία εκπομπή πολιτική. Σε καμία εκπομπή δεν δήλωσα ότι κατεβαίνω. Και βγαίνω σε ψήφους στον κεντρικό τομέα που μου ορίσανε, που δεν γνώριζα τι σημαίνει κεντρικός, βόρειος, νότιος. Δεν βγήκα με καμία φωτογραφία με κανέναν. Και ο κόσμος με έβγαλε στους πιο υψηλούς με ψήφους. Το είχα όνειρο από μικρό παιδί να γίνω βουλευτής. Εγώ πάντα ασχολούμουν με την πολιτική και μου άρεσε. Πάντα ψηφίζω, δεν ήμουν ποτέ απολιτίκ. Θεωρώ ιερό πράγμα την πολιτική, ιερό πράγμα να κοιτάς τον συνάνθρωπό σου. Και επειδή ξέρω τι σημαίνει συνάνθρωπος, ξέρω τι σημαίνει φτώχεια, ξέρω τι σημαίνει ενοίκιο, ξέρω τι σημαίνει να κάνεις αγώνα να μεγαλώσεις το παιδί σου. Και αν με αξιώσει ο Θεός, έλεγα κάποτε, να ασχοληθώ με την πολιτική, γιατί ίσως αυτό το μικρόβιο το πήρα από τον πατέρα μου. Ο πατέρας μου ήταν μεγάλη προσωπικότητα. Ήταν για 50 χρόνια πρόεδρος των κωφών».

Ο ηθοποιός ξεκαθάρισε επίσης ότι δεν έχει λάβει ακόμη την οριστική απόφαση για το αν θα είναι υποψήφιος στις επόμενες εκλογές, επισημαίνοντας πως όλα παραμένουν ανοιχτά μέχρι να υπάρξει επίσημη συζήτηση.

«Ακόμα δεν το γνωρίζω αν θα είμαι υποψήφιος βουλευτής. Εγώ την υπογραφή μου δεν την έχω βάλει. Εάν βρεθώ με τον άρχοντα, με τον πρωθυπουργό της χώρας, τον κύριο Μητσοτάκη και συζητήσουμε, ναι. Μέχρι τώρα αιωρούνται όλα, τα λένε οι δημοσιογράφοι, καλά κάνουν. Εμένα δεν με έχουν πάρει κάποιοι να το διαψεύσω ή να πω ναι ή όχι. Έχω μία αρχή στη ζωή μου, όπως και στο θέατρο. Εάν δεν κλείσω με τον παραγωγό π.χ. ή με τον πρωθυπουργό να τα βάλουμε κάτω να τα συζητήσουμε… Νομίζω ότι αν κοιτάξω πίσω και πω το ναι, που θα είναι τιμή μου αν με καλέσει, τι άλλο να ευχαριστήσω τον Θεό; Να πω τι; Εάν κοιτάξω πίσω ή τα πέτρινα χρόνια, τα υπόγεια, ότι ένα παιδί τον καλεί ο αρχηγός του κράτους, ο πρωθυπουργός και σου λέει «έλα εδώ παιδί μου», τι να πω εγώ; Τι θα πει ο Θανασάκης; Εννοείται είμαι εδώ, γιατί είναι δώρο Θεού. Ασχέτως τώρα τις πολιτικές διαμάχες που εγώ δεν μπαίνω. Είμαι ήδη στην Περιφέρεια Αττικής. Βλέπω τις αντιπαλότητες, βλέπω τις αψιμαχίες. Δεν ιδρώνει το αυτί μου. Γιατί θεωρώ ότι αν μπω σε αυτή τη μάχη, είναι πολύ κακό. Όχι, να διαφωνούμε, αλλά σε αυτή τη χώρα πρέπει να μάθουμε να συζητάμε. Δηλαδή, εγώ ξέρω ότι αν μπω, ο κόσμος της σιωπής, ο κόσμος των τυφλών, ο κόσμος των αναπήρων θα χαρούν πάρα πολύ για το Θανασάκη».


 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ