Με αφορμή τη νέα θεατρική της δουλειά, η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου παραχώρησε συνέντευξη στο ΒΗΜΑgazino και την Έρη Βαρδάκη, μιλώντας τόσο για τη διαδρομή της όσο και για την τεράστια επιτυχία του «Παρά πέντε». Η αγαπημένη ηθοποιός αναφέρθηκε στην απότομη αναγνωρισιμότητα που της χάρισε η σειρά, ενώ δεν έκρυψε τη χαρά της για την πρόσφατη επανένωση των πρωταγωνιστών, είκοσι χρόνια μετά.
Με την έπαρση έχετε φλερτάρει;
«Όταν σου έρχεται η γη ανάποδα από τη μια ημέρα στην άλλη, όπως συνέβη στη δική μου ζωή με το “Παρά πέντε”, είναι και κάπως αναπόφευκτο. Μακάρι λοιπόν να το καταλάβεις και να αντισταθείς και απλώς να πάρεις το μάθημα που σου έφερε η ζωή. Θέλει μεγάλη εργασία με τον εαυτό σου.
Ευτυχώς εκείνη την εποχή είχα ξεκινήσει ήδη ψυχοθεραπεία. Επίσης, είχα μικρό παιδί. Ήταν εννέα χρονών το κορίτσι μου. Πηγαίναμε να της πάρουμε παπούτσια και δεν άντεχε. Δεν μπορούσαμε να περπατήσουμε. Θύμωνε, στενοχωριόταν, γκρίνιαζε. Το έβλεπα αυτό και έλεγα στον εαυτό μου: “Μαζέψου, μαζέψου. Αλλού είναι η πραγματική ζωή σου. Όχι εκεί, στα φώτα”».
Το reunion “Στο παρά πέντε – 20 χρόνια μετά” το ευχαριστηθήκατε;
«Πολύ, αλλά ήταν για λίγο. Με αυτά τα παιδιά είναι σαν να έχουμε κάνει μαζί στρατό. Πάντα θα μας ενώνει ό,τι περάσαμε τότε. Και όταν συναντιόμαστε είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα. Πιάνουμε το νήμα ξανά από την αρχή».
Τον αγαπάτε τον Γιώργο Καπουτζίδη;
«Πολύ. Και τον εκτιμώ. Ήταν μια σημαντική συνάντηση στη ζωή μου».










