Ραγδαίες εξελίξεις με την Κοντού: Η κρίσιμη απόφαση των γιατρών του Αττικόν

Συνεχίζεται η νοσηλεία της Μάρως Κοντού στο νοσοκομείο «Αττικόν», καθώς η αγαπημένη ηθοποιός παραμένει υπό στενή ιατρική παρακολούθηση μετά το ατύχημα που είχε στο σπίτι της και είχε ως αποτέλεσμα να υποστεί τραυματισμούς στο ισχίο και στα πλευρά.

Η σπουδαία ηθοποιός διανύει πλέον την ένατη ημέρα νοσηλείας της, με το ιατρικό προσωπικό να παρακολουθεί στενά την πορεία της υγείας της και να αξιολογεί καθημερινά τα επόμενα βήματα για την αποκατάστασή της.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η Μάρω Κοντού εξακολουθεί να νοσηλεύεται στην Καρδιολογική Κλινική του νοσοκομείου και όχι σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, γεγονός που καθησυχάζει όσους ανησυχούν για την κατάστασή της.

Οι γιατροί έχουν επιλέξει μέχρι στιγμής συντηρητική αντιμετώπιση των τραυματισμών της, χωρίς να έχει ληφθεί απόφαση για χειρουργική επέμβαση. Η θεραπεία της βασίζεται σε φαρμακευτική αγωγή και συνεχή παρακολούθηση, ενώ η κατάστασή της επανεκτιμάται σε καθημερινή βάση.

Όπως έγινε γνωστό μέσα από την εκπομπή «Το Πρωινό», οι θεράποντες ιατροί εξετάζουν διαρκώς την πορεία της ανάρρωσης, προκειμένου να αποφασίσουν ποια είναι η καλύτερη δυνατή προσέγγιση για την περίπτωσή της.

«Δεν είναι στη ΜΕΘ, είναι στην Καρδιολογική Κλινική. Οι γιατροί καθημερινά επαναξιολογούν την κατάσταση της υγείας της για να δουν τι καλύτερο μπορούν να κάνουν. Με φαρμακευτική αγωγή είναι η αγαπημένη μας ηθοποιός και προς το παρόν δεν υπάρχει κάποιος ορίζοντας για εξιτήριο», ανέφερε ο Τάσος Τεργιάκης.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, οι επισκέψεις που δέχεται είναι περιορισμένες, καθώς οι δικοί της άνθρωποι επιθυμούν να έχει την απαραίτητη ηρεμία και ξεκούραση κατά τη διάρκεια της νοσηλείας της.

Παρά το γεγονός ότι η αποκατάσταση απαιτεί χρόνο, το κλίμα παραμένει συγκρατημένα αισιόδοξο, με τους γιατρούς να παρακολουθούν στενά κάθε εξέλιξη και να προσαρμόζουν ανάλογα τη θεραπευτική της αγωγή.

Η είδηση της περιπέτειας υγείας της Μάρως Κοντού έχει προκαλέσει κύμα αγάπης από το κοινό, με χιλιάδες ανθρώπους να στέλνουν καθημερινά ευχές για γρήγορη ανάρρωση στη μεγάλη κυρία του ελληνικού κινηματογράφου και του θεάτρου.

Όλοι ελπίζουν ότι σύντομα θα ξεπεράσει αυτή τη δύσκολη δοκιμασία και θα επιστρέψει στο σπίτι της, έχοντας αφήσει πίσω της μια περιπέτεια που δοκίμασε τις αντοχές της αλλά και συγκίνησε όσους τη θαυμάζουν όλα αυτά τα χρόνια.


 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ