Δεν έχει τέλος ο “εφιάλτης”! Η δικαστική αναβολή για την υπόθεση Παντελίδη που “τσάκισε” τη Μίνα Αρναούτη και το δημόσιο ξέσπασμα

Ένα ατελείωτο δικαστικό θρίλερ συνεχίζει να εκτυλίσσεται γύρω από το μοιραίο τροχαίο της 18ης Φεβρουαρίου 2016, που στοίχισε τη ζωή στον αξέχαστο Παντελή Παντελίδη. Δέκα χρόνια μετά, οι πληγές παραμένουν ορθάνοιχτες για τη Μίνα Αρναούτη, η οποία είδε για ακόμη μια φορά την υπόθεση της μήνυσης που έχει υποβάλει εις βάρος 57χρονου για ψευδορκία να παίρνει νέα αναβολή. Το δικαστήριο όρισε ως νέα ημερομηνία τη 2α Οκτωβρίου 2026, γεγονός που προκάλεσε την οργή και το δημόσιο ξέσπασμα της ίδιας. Η Μίνα Αρναούτη βρέθηκε κανονικά στην αίθουσα, έτοιμη να αντικρίσει την αλήθεια, όμως η απουσία του κατηγορουμένου τίναξε τη διαδικασία στον αέρα, αναγκάζοντάς την να παρατείνει τον δικαστικό της Γολγοθά.

«Θα υποστούμε ξανά αυτό το βάσανο» – Η οργισμένη ανάρτηση που «γκρέμισε» το Facebook

Αμέσως μετά την απόφαση για την αναβολή, η Μίνα Αρναούτη δεν άντεξε και ξέσπασε μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook, περιγράφοντας την απόγνωση και την ταλαιπωρία που βιώνει από το 2020. Με λόγια σκληρά και γεμάτα παράπονο, κατήγγειλε την τακτική της άλλης πλευράς αλλά και την εξαντλητική επιείκεια που, όπως υποστηρίζει, έδειξε το δικαστήριο: «Για άλλη μια φορά η υπόθεση αναβλήθηκε, μολονότι ήμασταν παρούσες και εγώ και η εγκαλούσα με τους δικηγόρους μας, και έτοιμες να τελειώσει επιτέλους αυτή η δίκη. Η υπεράσπιση ζήτησε αρχικά να κρατηθεί η υπόθεση με αποτέλεσμα, όταν τελικά εκφωνήθηκε, να διαπιστώσουμε ότι ο ένας κατηγορούμενος προτίμησε να μην έρθει στο δικαστήριο. Όμως το δικαστήριο εξαντλώντας την επιείκεια του με αφορμή την απουσία ενός μόνο μάρτυρα ανέβαλε την υπόθεση για τον Οκτώβριο!»

Δέκα χρόνια μετά και ο εφιάλτης συνεχίζεται

Η ίδια δεν έκρυψε την ψυχολογική κόπωση από μια δικαστική διαμάχη που τραβάει σε μάκρος, την ίδια ώρα που η ίδια προσπαθεί ακόμα να μαζέψει τα κομμάτια της από τη σωματική και ψυχική της ανάρρωση. Το «αύριο» φαντάζει βαρύ, καθώς σε λίγους μήνες θα κληθεί να περάσει ξανά το κατώφλι των δικαστηρίων: «Για άλλη μια φορά θα έρθουμε, γι’ άλλη μια φορά θα υποστούμε αυτό το βάσανο για να δικαιωθούμε για το αυτονόητο και το προφανές. Για μια υπόθεση έχει ξεκινήσει από το 2020 και που παράλληλα με τη δίκη μας ανάρρωση και ό,τι έχουμε υποστεί από τότε μας ταλαιπωρεί μέχρι και σήμερα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ