Αβάσταχτος θρήνος για τον Παπανώτα: Λύγισε on air η Τσιμτσιλή

Σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης ξεκίνησε το πρωί της Τρίτης το «Happy Day», όταν η Σταματίνα Τσιμτσιλή ανακοίνωσε μια δυσάρεστη είδηση που στενοχώρησε όχι μόνο την ομάδα της εκπομπής αλλά και πολλούς τηλεθεατές. Ο Αρκούδος, ο αγαπημένος σκύλος του Δημήτρη Παπανώτα, έφυγε από τη ζωή ύστερα από μια γεμάτη και ευτυχισμένη πορεία δίπλα στον άνθρωπό του.

Ο τετράποδος φίλος του δημοσιογράφου δεν ήταν απλώς ένα κατοικίδιο. Για περισσότερα από δώδεκα χρόνια αποτέλεσε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς του, ενώ πολλές φορές είχε βρεθεί και στο πλατό της εκπομπής, κερδίζοντας την αγάπη τόσο των συνεργατών όσο και του τηλεοπτικού κοινού.

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή και οι συνεργάτες της θέλησαν να αποχαιρετήσουν δημόσια τον Αρκούδο, μιλώντας με τρυφερότητα για τον χαρακτήρα και την παρουσία του.

«Στεναχωρηθήκαμε με τον Αρκουδάκο μας, αλλά έφυγε πλήρης ημερών», ανέφερε χαρακτηριστικά η παρουσιάστρια.

Από την πλευρά του, ο Δημήτρης Παπανώτας, εμφανώς συγκινημένος, αρκέστηκε να πει: «Έζησε τη ζωή του όμορφα. Μας λείπει αλλά…».

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή συμπλήρωσε: «Θα τον θυμόμαστε με ένα όμορφο χαμόγελο. Δεν τον ακούσαμε ποτέ να γκρινιάζει. Μόνο χάδια και αγάπη ήθελε».

Η θλιβερή ανακοίνωση

Λίγες ώρες νωρίτερα, ο δημοσιογράφος είχε γνωστοποιήσει την απώλεια μέσα από μια συγκλονιστική ανάρτηση στα social media, περιγράφοντας με λόγια καρδιάς τη μοναδική σχέση που είχε αναπτύξει με τον αγαπημένο του σκύλο.

«Το πιο καλό σκυλάκι του κόσμου! Του το έλεγα και καταλάβαινε ακριβώς τι του λέω. Ο Αρκουδάκος μου έφυγε πλήρης ημερών, ήσυχα και αθόρυβα, στον ύπνο του», έγραψε αρχικά.

Στη συνέχεια περιέγραψε έναν σκύλο με σπάνιο χαρακτήρα, γεμάτο αγάπη, ευγένεια και αφοσίωση.

«Δεν ήταν απλά καλό σκυλί. Ήταν άνθρωπος σε σώμα σκύλου. Ευγενικός, πιστός, δεν χρειάστηκε ποτέ αλυσίδα από την πρώτη μέρα που με διάλεξε. Ήταν φιλικός με όλα τα πλάσματα γύρω του, αφοσιωμένος και καθαρός. Δεν έκανε ποτέ ούτε μία ζημιά, ούτε ως κουτάβι».

Ο Δημήτρης Παπανώτας θυμήθηκε ακόμη τις αμέτρητες στιγμές που έζησαν μαζί όλα αυτά τα χρόνια.

«Μαζί περάσαμε 12 χρόνια. Ταξιδέψαμε, βγήκαμε, διασκεδάσαμε, δουλέψαμε, περπατήσαμε αμέτρητα χιλιόμετρα. Όποιος γνώρισε τον Αρκούδο ξέρει. Όλοι εντυπωσιάζονταν από τον ήπιο και ευγενικό χαρακτήρα του».

Τα πιο συγκλονιστικά λόγια, ωστόσο, ήρθαν στο τέλος της ανάρτησής του, όταν περιέγραψε τις τελευταίες στιγμές του αγαπημένου του φίλου.

«Είναι πολύ σκληρό να χάνεις ένα τέτοιο πλάσμα. Ένα πλάσμα που σε αγάπησε τόσο βαθιά, που φρόντισε ακόμη και το φευγιό του να μην σε προβληματίσει. Έφυγε ήσυχα και γλυκά. Τον φώναξα να πάμε βόλτα κι απλά δεν σηκώθηκε…».

Η απώλεια ενός κατοικιδίου είναι για πολλούς ανθρώπους αντίστοιχη με την απώλεια ενός μέλους της οικογένειας. Και στην περίπτωση του Δημήτρη Παπανώτα, ο Αρκούδος δεν ήταν απλώς ένας σκύλος, αλλά ένας αληθινός φίλος, ένας πιστός σύντροφος και μια καθημερινή πηγή αγάπης που θα έχει πλέον για πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ