Ελίζαμπεθ Ελέτσι: Αυτό είναι το παραμυθένιο δωμάτιο του γιου της- Οι πρώτες αγορές για τον μπέμπη της  (Φωτογραφίες)

Σε μια από τις πιο όμορφες και συγκινητικές περιόδους της ζωής της βρίσκεται η Ελίζαμπεθ Ελέτσι, καθώς μετρά αντίστροφα για τη στιγμή που θα φέρει στον κόσμο το πρώτο της παιδί. Η γνωστή δημοσιογράφος και influencer περιμένει με ανυπομονησία τον ερχομό του γιου της, καρπό του έρωτά της με τον Νεκτάριο Λεμονίδη, και δεν κρύβει τη χαρά της για το νέο κεφάλαιο που ανοίγεται μπροστά τους.

Μέσα από αναρτήσεις στα social media, η μέλλουσα μητέρα μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους εικόνες από τις προετοιμασίες που βρίσκονται πλέον σε πλήρη εξέλιξη. Τα πρώτα βρεφικά ψώνια έχουν ήδη γίνει, με πιπίλες, μπιμπερό, βρεφικά αξεσουάρ και όλα τα απαραίτητα για τις πρώτες ημέρες του μωρού να έχουν βρει τη θέση τους στο σπίτι.

Ξεχωριστή εντύπωση προκάλεσε το δωμάτιο που ετοιμάζουν για τον μικρό τους. Ο χώρος έχει διαμορφωθεί με γαλάζιες αποχρώσεις, ενώ η λευκή κούνια, ο διακοσμητικός ουρανός πάνω από το κρεβατάκι και οι προσεγμένες λεπτομέρειες δημιουργούν μια ατμόσφαιρα ζεστή και παραμυθένια.

Μοιραζόμενη μία από τις φωτογραφίες, η Ελίζαμπεθ έγραψε χαρακτηριστικά: «Όλος ο κόσμος του μωρού είναι εδώ», αποκαλύπτοντας την ανυπομονησία και τη συγκίνησή της για την ημέρα που ο γιος της θα γεμίσει με γέλια και ζωή το νέο του δωμάτιο.

Πριν από λίγες ημέρες, η ίδια είχε ανακοινώσει δημόσια την εγκυμοσύνη της μέσα από μια ιδιαίτερα συναισθηματική ανάρτηση, περιγράφοντας το πόσο σημαντική και πολυπόθητη ήταν αυτή η ευλογία για την ίδια και τον σύζυγό της.

«Μέσα μου μεγαλώνει ένα μικρό θαύμα… μια ζωή που δημιουργήθηκε από αγάπη και έρχεται για να την κάνει ακόμα πιο μεγάλη. Προσευχηθήκαμε, ελπίσαμε και τώρα… ευλογηθήκαμε», είχε γράψει, συγκινώντας τους διαδικτυακούς της φίλους.

Σε άλλο σημείο της εξομολόγησής της μίλησε για τα συναισθήματα που βιώνουν ως μέλλοντες γονείς και για την ανυπομονησία τους να γνωρίσουν το παιδί τους.

«Ανυπομονούμε για κάθε μικρή στιγμή… για κάθε κλωτσιά, για κάθε αγκαλιά, για το πρώτο βλέμμα. Σε λίγους μήνες, θα κρατάμε στην αγκαλιά μας το πιο πολύτιμο δώρο της ζωής μας… το μωράκι μας, που ήδη αγαπάμε περισσότερο απ’ όσο φανταζόμασταν ότι μπορούμε να αγαπήσουμε».

Όσο πλησιάζει η μεγάλη ημέρα, η χαρά και η συγκίνηση μεγαλώνουν για το ζευγάρι, που ετοιμάζεται να υποδεχθεί το νέο μέλος της οικογένειάς του και να ζήσει την πιο όμορφη περιπέτεια της ζωής του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ