Ανησυχία προκάλεσε η είδηση της νοσηλείας της σπουδαίας ηθοποιού Μάρω Κοντού, η οποία μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο έπειτα από ατύχημα που είχε μέσα στο σπίτι της.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η ηθοποιός γλίστρησε και έπεσε, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά. Η ίδια επικοινώνησε με τηλεοπτική εκπομπή προκειμένου να διευκρινίσει την κατάσταση της υγείας της, καθώς αρχικά είχαν κυκλοφορήσει διαφορετικές πληροφορίες για τους λόγους της νοσηλείας της.
Από την πτώση υπέστη κάκωση στο αριστερό ισχίο, κάταγμα στο πόδι και κάταγμα σε πλευρό κοντά στον πνεύμονα, γεγονός που κατέστησε αναγκαία τη νοσηλεία της στο νοσοκομείο «Αττικόν». Ωστόσο, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι βρίσκεται εκτός κινδύνου, επικοινωνεί κανονικά με το περιβάλλον της και δεν αντιμετωπίζει κάποιο καρδιολογικό πρόβλημα.

Η περιπέτεια της υγείας της έφερε ξανά στο προσκήνιο τις συγκλονιστικές εξομολογήσεις που είχε κάνει στο παρελθόν για τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει.Σε συνέντευξή της είχε δηλώσει χαρακτηριστικά:«Ύστερα από τόσα χρόνια δουλειάς, ζω αυτή τη στιγμή με μία σύνταξη που ήταν 800 ευρώ και ο κύριος Τσίπρας την έκανε 715».
Παράλληλα είχε αποκαλύψει ότι δεν διαθέτει άλλη σημαντική περιουσία:«Το μόνο περιουσιακό μου στοιχείο είναι το σπίτι που ζω. Δεν έχω ούτε αυτοκίνητο, ούτε οικόπεδα, ούτε αποταμιεύσεις στο εξωτερικό, ούτε βέβαια στο εσωτερικό».Αναφερόμενη στα δικαιώματα από τις ταινίες στις οποίες πρωταγωνίστησε, είχε εξηγήσει:«Δύο φορές το χρόνο παίρνω δικαιώματα από την προβολή των ταινιών που έχω κάνει, που με το ζόρι φτάνουν τα 1.000 – 1.200 ευρώ».

Ενώ είχε παραδεχθεί με πικρία:«Αν εγώ παίρνω αυτά τα χρήματα που είχα πρωταγωνιστικούς ρόλους σε τόσες ταινίες, μπορείς να φανταστείς τι παίρνουν αυτοί που έπαιζαν δεύτερους και τρίτους ρόλους. Τι να λέμε. Τα φέρνω δύσκολα βόλτα».

Η αγαπημένη ηθοποιός συνεχίζει να δίνει τη δική της μάχη για την αποκατάσταση της υγείας της, έχοντας στο πλευρό της την αγάπη και τη στήριξη του κόσμου.










